Kledingruil of kleding-doorgeef-systeem?

Hier kunnen jullie nuttige en interessante links in verband met de Gastric Bypass posten!

Moderator: Mods & Admins

Kledingruil of kleding-doorgeef-systeem?

Berichtdoor Marge » 04.03.2012 19:21

Hoi allemaal, ik vroeg me af of er in Limburg, tussen de leden van dit forum, zoiets bestaat als een kleding-doorgeef-systeem? Ik denk dat, diegenen die een GP gehad hebben, van de éne kledingmaat naar de andere over gaan, om dan uiteindelijk bij een "definitieve" maat te belanden. Maar die tussentijdse kleding, misschien kan die onderling verkocht worden aan een heel zacht prijsje? Of misschien gewoon omgeruild? Het lijkt me een beetje gek om allemaal nieuwe kleren te moeten kopen, die dan mss toch maar enkele weken kunnen meegaan... En wat doe je met kleren, waar het nieuw nog niet van af is ...
Gek idee? Iemand die mee op de kar wil springen?
En op die manier hebben we ook de kans om regelmatig eens af te spreken onder "lotgenoten" ;-)
Fijne avond nog! Marge :)
11 april: 2de x Dr. Bouckaert: moet eerst naar Leuven voor verdere onderzoeken, dus nog geen operatiedatum...
Marge

Re: Kledingruil of kleding-doorgeef-systeem?

Berichtdoor poekie01 » 09.05.2012 11:34

Hey,
Fit heb ik op de facebookpagina een paar maand geleden ook voorgesteld.
Ik zie het wel zitten zo een GBP-swap systeem, maar ik heb er toen niet veel reactie op gekregen.
poekie01

Berichtdoor Inu » 19.05.2012 11:28

Ik wil hier ook wel aan meedoen! Mijn kleding is vooral in de maten 46/48. Ik krijg mijn gbp op 25 juni a.s.
Inu

Berichtdoor nebbes » 19.05.2012 11:47

In Nederland hebben we van het Ra-Medicalforum sinds kort ieder half jaar een meeting bij iemand thuis en de laatste keer heeft iedereen, die te grote kleding overhad, die meegenomen. We zijn toen allemaal aan het passen geslagen en veel aanwezigen hadden er een paar leuke, passende kledingstukken aan over gehouden. Of kledingstukken voor de nabije toekomst. Allemaal met gesloten beurs. Het was groot succes en we houden het er in. Ik ben er ook heel erg mee geholpen. Ik kom van ver wat gewicht betreft en ben blij, dat ik op deze manier niet steeds alles nieuw hoef te kopen. :wink:
Afbeelding
Maagband in 07- 1996, Beverwijk.
Verwijdering Mb op 18-11-2009, door dr.Dillemans, Brugge
Gastric Bypass op 17-02-2010, dr. Dillemans.
Banding GB op 23-09-2011, dr. Dillemans.
nebbes

Berichtdoor HeidiD » 03.07.2012 15:31

Ik heb ook eindelijk wat kleding op Kapaza gezet:
Hier bijvoorbeeld een mooie jas:
http://nl.kapaza.be/limburg/nieuwe-tren ... 809037.htm

Als je onderaan op 'bekijk de andere zoekertjes van de verkoper' klinkt, zie je alles wat ik erop heb gezet.
Wie iets koopt, mag altijd nog eens in de doos met t-shirtjes e.d. komen neuzen ;-)

Groetjes,
Heidi
Afbeelding
HeidiD

Keer terug naar Interessante links