Hallo iedereen,
Het is hier eventjes zoeken naar onderwerpen ivm een sleeve. Het is wel leuk dit forum gevonden te hebben want amai men leest hier veel en interessante info en ervaringen.
Zoals bij mij lees ik bij velen 'stress'.
Wel, op 19/09/2011 is het zover : D-Day !!! de operatie...
Het is nu al enkele nachten dat ik heel slecht slaap, constant erover dromen dat we al de 19e zijn. Ik word telkens wakker van de 'schrik'.
Ik denk en ik hoop voldoende geinformeerd te zijn ivm die sleeve maar het blijft toch een grote stap naar het onbekende. Toch blijven er nog steeds veel vragen door mijn hoofd gaan. ~ Wat met pijn? ~ wat met het eten achteraf? ~ wat met huidoverschot? ~ wat met feestjes, op reis gaan, op resto gaan,.... ~ bang iets verkeerd te doen/eten ~ .......
Ik word geopereerd door Dr. Focquet te Zottegem en tot zover lees ik niets anders dan positieve reacties. Dus daar ben ik zeker gerust in.
Enerzijds wou ik dat we al 19/9 waren, anderzijds wil ik nog een paar keer mijn favoriete resto's opzoeken. Moet nu nog enkele dagen werken maar kan bijna aan niets anders denken dan aan 19/9.
Gelukkig gaan we volgende week nog een weekje op verlof en kan ik me daar nog eens 'uitleven'
In mijn omgeving zijn er nog niet zoveel op de hoogte en wil dit pas op het allerlaatste moment doen. Enkel mijn vriend, ouders, schoonouders en werkgever zijn ervan op de hoogte. Die schrokken wel eerst maar steunen mij volledig. Dit weekend breng ik mijn grootouders op de hoogte. Ik zou dit liever niet doen om die mensen niet ongerust te maken. Maar het moet, ik kan daar niet mee afkomen achteraf! Ben benieuwd voor hun reactie.
Het is wel fijn hier mijn verhaal te kunnen en verhalen te kunnen lezen van 'lotgenoten'.