Sleeve op 14.03.2011

Hier kunnen er vragen, opmerkingen, ervaringen en tips in verband met andere vermageringsoperaties gepost worden.

Moderator: Mods & Admins

Sleeve op 14.03.2011

Berichtdoor peterv » 12.05.2011 15:42

Dag iedereen

Ik heb ook een gastric sleeve operatie laten doen sinds 14.03.2011 bij dokter Lannoo.
Ben wel tevreden zeker van de dokter is echt een aanrader zoals je hier nog kan lezen in begin is het wel wennen, kon namelijk
genieten van lekker eten :D

Nu ben ik bijna 2 maanden verder en weeg nog 87.8 kg ik kom van 107kg dus je kan wel zeggen dat je het verschil vlug ziet!
Sommige dagen heb je wel meer moeite met eten t.o.v. andere dagen maar dit neem je erbij

Ik had graag geweten van andere sleevers hoe je periode daarna evolueert betreffende eten wat kan wat niet lukt een restaurantbezoek
Vertrek namelijk begin volgende maand op vakantie naar portugal

Veel succes nog aan alle mensen die nog onder het mes moeten!

tot later

Peter
peterv

Re: Sleeve op 14.03.2011

Berichtdoor halifax » 12.05.2011 16:48

Welkom hier! Soory; heb zelf een gbp, geen sleeve..
Maar profiviat met je resultaat al.
Ik denk dat restaurantbezoekjes en "vreemd" eten niet zo 'n probleem zullen zijn voor je reis!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wVw1NgR/]
Afbeelding
[/url]

Ooit was ik een dik rupsje... Nu stilaan een
klein vlinderke! >gbp 6 mei '10<
halifax

Berichtdoor Greetie63 » 12.05.2011 17:16

Peter,
Vorig jaar in sept heb ik me laten opereren door dr Lanno. Sindsdien is er een hele andere wereld voor me opengegaan. Tot op heden ben ik Nog altijd heel blij en tevreden dat ik de stap heb gezet. Het is natuurlijk een hele stap en het verandert niet alleen je uiterlijk, maar innerlijk moet je ook de knop kunnen omdraaien. Ik ben reeds 35 kilo lichter en ben nooit gestopt met vermageren, na ongeveer 6mnd serieus verminderen in gewicht is het nu ong 2kg per maand. Ik moet wel zeggen dat ik heel wat meer beweeg, ben begonnen met start to run, doe Zumba, zwemmen en veel wandelen.

Dit voelt allemaal zo goed en mijn lichaam is veel gezonder en ik voel me echt prima. Heb geen dumping,moet nooit overgeven, voel me nooit misselijk, maar als mijn maag zegt genoeg, dan stop ik ook. Ik ga regelmatig op resto, mar eet dus heel weinig en geef dus dikwijls bijna een heel bord terug. Maar het smaakt des te meer en ik heb ook veel meer leren genieten van het eten, het schrokken is er niet meer, vooral het genieten nu.

Dus ja, ik ben na na 8mnd nog steeds een hele gelukkige sleever !!

Heel veel geluk ermee !!

Greet
Greetie63

Berichtdoor lientje2009 » 14.05.2011 08:40

hey Peter en Greet,

wat leuk om zo'n positieve reacties te lezen, met wat geluk heb ik over een maand of 2 ook een sleeve.
ik probeer ook zo veel mogelijk informatie te vinden, maar heb ook al gemerkt dat dit van persoon tot persoon afhangt.
had een van jullie ook een ring ervoor of niet?

groetjes en nog succes met jullie afval race
linda
Afbeelding
lientje2009

Berichtdoor jadeke » 14.05.2011 11:49

hoelang zou de wachttijd zijn in stuivenberg voor een sleeve? ik heb binnen 10 dagen een afspraak met dr hendrickx, en ik zou graag in juli onder 't mes gaan, of is dat te voorbarig?
jadeke

Berichtdoor izzy » 15.06.2011 12:18

Hallo Peter,

Ik ben ook door dr Lannoo geopereerd, en we zijn nu meer dan een jaar later en 54 kilo lichter. Ben heel blij dat ik deze beslissing heb genomen.
Ging oorspronkelijk vr uitleg over de gbp maar de laatste 10 minuutjes zijn we over de sleeve begonnen op mijn vraag en na wikken en wegen leek
dit voor mij toch de beste oplossing. De operatie zelf is niet van een leien dakje gelopen maar dr lanoo wou geen ricico's nemen en de juiste beslissingen
getroffen tijdens de operatie, anders zouden de complicaties achteraf niet van de poespas geweest zijn....
Jij hebt ook al een heel mooi resultaat.
Na een jaar zit je ongeveer aan de echte hoeveelheid die je kan eten. Maar dat is nog veel minder in vergelijking met je oude eetpatroon.
Ik kan nu ook makkelijk terug bruisdranken drinken. Geeft wel sneller een voller gevoel.
Alleen met vers brood en bv vlees kan ik het soms wat moeilijk hebben, dat wil niet zo vlot zakken :wink:
Restaurant, geen probleem, je neemt gewoon een voorgerecht ipv een hoofdgerecht, of je vraagt achteraf als het mogelijk is je overschot mee, ben ik
niet te verlegen voor , je hebt er tenslotte voor betaald, en in de meeste restaurants maken ze daar helemaal geen probleem over!
Zo nog veel succes.

Greetz
Izzy
izzy

Keer terug naar Sleeve