Hallo Poekie,

Sorry voor mijn late antwoord, ben terug aan't werk en niet zovvel tijd meer.
Maar ik ben heel tevreden over het werk van Dr Lannoo, ben dinsdag 1e keer op controle geweest en hij heeft me zoals vorige keren heel goed ontvangen. Babbeltje gehouden, eventjes kilootjes nagegaan, gevraagd hoe ik me voelde en gezegd dat ik het prima doe en zo verder moet gaan. Nadien had ik nog een afspraak met de diëtiste waar ik een heleboel info heb gekregen hoe ik nu de volgende 3 maanden moet eten ed. Dit ging allemaal heel relaxed en als ik nog vragen had mag ik steeds bellen.
Wat de operatie betrof, had ik geluk, mits ik maandag geopereerd ben, dinsdag was blaassonde eruit en in de namiddag ook de drain. Tegen de avond mocht ik al bouillon eten. Ik ben helemaal niet misselijk geweest en pijn viel ook heel goed mee, mits je daarvoor toch infuus krijgt.
Woensdag voelde ik me zo goed dat ik al naar huis mocht vd dokter.
De diëtiste komt ook nog langs en geeft je al je info mee die je nodig had.
Ik zou zeggen, doe wel hoe ze het je hebben voorgesteld, dan gaat alles prima. Heb natuurlijk ook wel af en toe nog wat pijn gehad in de maagstreek als ik teveel dronk of te gulzig at, maar dat ga je zelf voelen.
Ik moet zeggen, ben nog steeds heel tevreden dat ik het laten uitvoeren heb en voel me super momenteel, ga terug fietsen, zwemmen en werken.
Kilootjes gaan er traag maar zeker af, zit nu al aan -11
Grjts en veel succes !!!
Greet