Welke dokter is het in Mol in het ziekenhuis?

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
Dodoke

Welke dokter is het in Mol in het ziekenhuis?

Bericht door Dodoke » 09 mar 2009, 16:06

Zou iemand mij mss kunne zeggen wie er in het ziekenhuis in Mol de gastric- bypass doet. Ik zou die graag eens raadplegen.

Groeten :lol:

facteurinneke
Contacteer:

Bericht door facteurinneke » 21 mar 2009, 20:46

In Mol is het dr Jacobs geloof ik. Maar je bent van Geel zie ik... Dan raadt ik je ten zeerste Dr. Lafullarde aan in AZ St. Dimpna van Geel!!!
26 jaar, start BMI 39, relatie sinds 8 jaar, behandelende arts Dr. Lafullarde, GBP sinds 27/06/2007

Afbeelding

herini

Bericht door herini » 21 mar 2009, 20:59

Ik ben het volledig met Facteurinneke eens... In Mol is het Jacobs, en nog iemand, wiens naam ik niet ken. Jacobs heeft bij mij in eerste instantie de maagring geplaatst, maar ik kon met hem niet goed overweg. Lafullarde vind ik ook veel beter. Maar iedereen is anders natuurlijk. Er zijn waarschijnlijk ook mensen die van dr. Jacobs goed te spreken zijn.
GEOPEREERD OP 16/08/2007 IN GEEL DOOR DR. LAFULLARDE
Afbeelding

Borstoperatie vervroegd naar 3 februari 2009.

-martine-

Bericht door -martine- » 22 mar 2009, 07:59

Ik ben in Mol bij Dr.Ceulemans geweest, vind hem een geweldige man, rustig ,legt alles goed uit, heb geen complicaties gehad, vooronderzoeken zijn op 1 dag, en dat alles op 1 maand tijd, je moet zelfs geen geld voor niets meenemen ,de rekeningen komen pas 3 maanden later. Je moet vooral gaan bij een dokter die je vertrouwd, en waar je je goed bij voelt.
veel geluk
www.TickerFactory.com/weight-loss/wkErvfC/)
(img)
Afbeelding

Op weg naar een nieuw leven
GBP 3/12/08 Dr. Ceulemans H.H .MoL

Plaats reactie