Heb dat ook gedaan

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

Saga

Re: Heb dat ook gedaan

Bericht door Saga » 10 jan 2015, 14:02

Pinkje schreef:
Saga schreef:hey twijfelaartje!
wat betreft van pijn dan kan ik niet klagen hoor, maar onaangename gevoel van een spannend buik wel.
ik zou graag een corset gaan kopen maar kan het nergens vinden. ik wens je veel succes toe!
Pinkje, merci!
Welk een corset bedoel jij?
drukband of ondersteunend korset of een steunende broek. Deze ondersteunt het geopereerde gebied, vermindert zwellingen en zorgt voor een goede genezing van de buikwand. Ik zou het al voor de bwc kopen maar ik dacht dat ik het in het ziekenhuis ga krijgen.
Mijn buik is zeer opgezwollen en spannend.
GBP door Dr. Bart Smet 6 mei 2013 BMI 37,5
na 1 jaar BMI 22,8
BWC Dr. Smet 6 januari 2015
Interne darmhernia 13 januari 2015 BMI 21,5

Pinkje

Bericht door Pinkje » 10 jan 2015, 21:42

Nee, je bent ingepakt als je uit de operatiezaal komt en dan zo een simpel bandje. Was jij niet in gepakt in zo een plastieken verband die plakt?
Heb ook niets moeten kopen voor steun te hebben. Heb bij de apotheek gewoon zo een rekband gekocht, maar veel steun heb je daar niet aan. Na mijn herstelling van mijn infectie heb ik zo een plastieken band gevraagd en droeg ik dat voor steun te hebben.
GBP 17.02.09 in Roeselare Dr Bart Smet
Interne darmhernia 28.07.2010 Dr Pattyn
50 kg afgevallen van 108 kg naar 58 kg
BMI 21,6
BWC 22 maart 2011 Dr Bart Smet
Gal verwijderd op 11 januari 2016 Dr Bart Smet

Saga

Bericht door Saga » 11 jan 2015, 09:19

Was jij niet in gepakt in zo een plastieken verband die plakt?
Neen, er was niets, daarom maak ik zorgen. Ik heb een abdominale band thuis en draag het maar niet strak genoeg, s'avonds mijn buik is zeer opgezwollen en hard.
Ik ga een postoperatieve korset via internet bestellen, de bedoeling dat ik het ook later zal dragen en voor mijn werk ook.
na 1 jaar BMI 22,8

Pinkje

Bericht door Pinkje » 11 jan 2015, 17:59

Maar ja meisje is normaal dat hij s 'avonds hard en gezwollen zit hé. Is ook niet niets zo een operatie. Als je U er beter bij voelt, maar spant U zeker niet te hard op.
BMI 21,6

LaLuna

Bericht door LaLuna » 13 jan 2015, 20:16

Hey Saga!

Blij om te horen dat alles goed is meegevallen!
Nu kan het herstel beginnen en kan je deze zomer je buikje tonen :D
Volgend jaar zou ik graag een BWC ondergaan, omdat ik nog steeds na 2 jaar heel langzaam afval, dus ik wacht nog een beetje af.

Geniet van je nieuw uiterlijk!
Groetjes LaLuna

kenauer

Bericht door kenauer » 13 jan 2015, 20:42

Hallo Saga, Laluna en Pinki

ik ben blij te horen dat het goed gaat met jullie. Ik moet morgen op gesprek bij Dr. Smet en ik moet toegeven dat ik toch wat gespannen ben.
Ik heb vorige week een bloedafname gehad en ben benieuwd hoe de resultaten zullen zijn. Op de weegschaal gaat het traag, maar goed. Mijn operatie was 26 juni en ik ben ondertussen al 35kg afgevallen.
Misschien herkennen jullie jullie hierin, maar ik kan het nog altijd niet zien. Ik zie het aan mijn kledij, de weegschaal, maar voor de spiegel zie ik het niet.
Ik ben vorige week ook naar de solden geweest, en ik kon niets vinden. Ik heb het gevoel dat ik niet meer weet hoe ik mij moet kleden. Vroeger was het simpel, ik had immers niet veel keuze. Herkennen jullie dit, zal dit beteren?

Groetjes
Sofie
Afbeelding
D-day: 26 juni 2014

Pinkje

Bericht door Pinkje » 14 jan 2015, 08:18

kenauer ben blij dat het goed gaat mee U, ja dat koppeke wilt soms niet mee hé. Ik loop lijk een bonenstaak, geen streepje vet eindelijk te bespeuren en heb ik een spannend kleedje aan, echt waar doe er zo een spannend corrigerend truitje onder. Ja want je weet nooit dat je mijn vetkwabbekes ziet, ( heb gene) Heb onlangs nieuwe slips gekocht in de action voor mij, dacht die slips komen echt te groot moet kleiner hebben. Kom ik niet thuis mee large. Pff gelukkig kosten ze daar niet te veel, maar ze zijn veel te groot. Denk dat het in ons hersen ingeprent zit, groot genoeg kopen. Een spannende legging mee gebracht, stom van mij weer die large. Oh ja is een legging die niet aan spant nu hé :wink: Heb nu volgende maand 6 jaar mijn GBP en toch heb ik nog soms het verkeerde mee, bang dat ik niet erin zou kunnen. Met jeans en truien heb ik zo geen problemen meer, pas het in de winkel en start groot en eindig dan klein. Nog eens naar de solden gaan en verstand op nul en passen, er is echt veel te vinden hoor :wink: Laat wat weten wat Smetje wist te vertellen.
BMI 21,6

Saga

Bericht door Saga » 14 jan 2015, 13:25

Dag dames!
LaLuna, kenauer alvast bedankt! :D
Maaaaaar.....ik heb toch een pech gehad. Ben gisteren geopereerd geweest door dr.Vuylsteke van interne darmhernia. Ik had een darmobstructie en het deed verschrikkelijk veel pijn. Ik heb de hele nacht gewacht en gisteren 's morgens vroeg naar Spoed gegaan, eerst bloed laten controleren daarna nog een st-scan en dan rond 15 uur naar de OK.
Vandaag mocht al naar huis. Er is nog altijd pijnlijk mijn buik maar veel beter dan gisteren. En ik heb nu 4 gaatjes in mijn nieuwe buikje.
na 1 jaar BMI 22,8

Plaats reactie