15januari is het zover Gastric sleeve

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
nimsi

15januari is het zover Gastric sleeve

Bericht door nimsi » 11 jan 2013, 05:41

Amai de dagen vliegen voorbij het gaat mij allemaal te vlug maar dan ook weer niet want sinds ik weet dat ik een operatie krijg zit ik men kcal puntjes niet meer te tellen waardoor ik bijkom :shock: maar ja dan is het voorbij eindelijk een nieuw normaal leven zonder die jojo effect was er hele dagen mee bezig ...
En ja we zijn ferm nerveus gewoon kwestie van de narcose dat ik helemaal geen controle meer heb over men eigen ...maar over dokter pattyn heb ik niets dan lof dus dat geef mij dan ook terug vertrouwen in alles ...die is zo goed met zijn patienten je bent niet zomaar een nummertje zoals vele!! en is nog een mooie verschijning ook lol :D in het verleden ben ik al geopereerd van dokter smet voor ne bwc zeer goed gedaan en alles prima verlopen ook alleen maar positieve reactie"s op den dienst waren ze ook heel vriendelijk ook een zeer lieve hoofdverpleester .... dusja nu maar aftellen...

Pinkje

Re: 15januari is het zover Gastric sleeve

Bericht door Pinkje » 11 jan 2013, 06:08

nimsi schreef:Amai de dagen vliegen voorbij het gaat mij allemaal te vlug maar dan ook weer niet want sinds ik weet dat ik een operatie krijg zit ik men kcal puntjes niet meer te tellen waardoor ik bijkom :shock: maar ja dan is het voorbij eindelijk een nieuw normaal leven zonder die jojo effect was er hele dagen mee bezig ...
En ja we zijn ferm nerveus gewoon kwestie van de narcose dat ik helemaal geen controle meer heb over men eigen ...maar over dokter pattyn heb ik niets dan lof dus dat geef mij dan ook terug vertrouwen in alles ...die is zo goed met zijn patienten je bent niet zomaar een nummertje zoals vele!! en is nog een mooie verschijning ook lol :D in het verleden ben ik al geopereerd van dokter smet voor ne bwc zeer goed gedaan en alles prima verlopen ook alleen maar positieve reactie"s op den dienst waren ze ook heel vriendelijk ook een zeer lieve hoofdverpleester .... dusja nu maar aftellen...
Ik wens U alvast veel succes en het mag van beide gezegd worden dat het een mooie verschijning is. Je bent in goeie handen, zijn beide bekwame chirurgen die wel weten wat ze doen. Doe dat daar goed in Roeselare :smt006
GBP 17.02.09 in Roeselare Dr Bart Smet
Interne darmhernia 28.07.2010 Dr Pattyn
50 kg afgevallen van 108 kg naar 58 kg
BMI 21,6
BWC 22 maart 2011 Dr Bart Smet
Gal verwijderd op 11 januari 2016 Dr Bart Smet

nimsi

Bericht door nimsi » 12 jan 2013, 08:12

ja idd pinkje kan van beide worden gezegd hahah en ja is waar zijn bekwame chirurgen...en bedankt voor u steun he deze forum doet wel deugd ben blij dat we zoveel van terug vinden :)

Elinepien

Bericht door Elinepien » 13 jan 2013, 18:02

Nimsi...succes voor overmorgen! Gaat het wat met de zenuwen?
14/01/13 - Eerste afspraak Dr Pattyn
25/02/13 - Vooronderzoeken
27/03/13 - Operatie GBP H.H. Roeselare, Dr. Pattyn

Afbeelding

nimsi

Bericht door nimsi » 14 jan 2013, 17:11

dank u wel :D en nee het gaat niet hahahaha zit vol van de zenuwen en zeker moet maar pas binnen om twaalf uur en rond een uur of vier volg men operatie dus zal lange dag worden denk ik maar zal tijd hebben om tot rust te komen he :)

nimsi

Bericht door nimsi » 18 jan 2013, 16:46

Zo hier zijn we weer samen met m'n SLEEVE :D ben dinsdag dus binnen moeten gaan om 12uur men kalmeringspilleke gekregen die hielp wel ik kwam tot rust en deed nog een slaapje en om 15uur30 kwamen de verpleegsters achter mij natuurlijk men roesje helemaal uitgewerkt... ikke terug nerveus toen naar beneden gegaan ik kwam niet echt tot rust de tranen gingen over men wangen tot dat dokter pattyn langskwam en mij een schouderklopje en op men wang wreef kwam ik weer helemaal tot rust maar zodra ze mij binnen brachten in de zaal kwam ik weer heel emotioneel van de schrik .... men stem viel helemaal weg was helemaal aan het beven en een paar traantjes ...vorige keer had ik dat niet toen werkte men pilletje en werd ik zalig in slaap gebracht maar nu trok heel men lichaam precies tegen heel raar maar hoe dan ook ik was wegggg en ze gingen aan de slag ....operatie zelf ging super dokter pattyn had 45min werk!! rond 17uur was ik in de zaal en plots was het 19uur verstond er mij niet aan mijn gedacht was ik heel de tijd wakker gebleven ogen toe en weer open gedaan maar die uren gingen mij te vlug dus moet ik onbewust toch nog zijn weggedompelt.. dan terug op kamer ik voelde mij goed beetje slaperig maar oke... dan 1ste nacht ieder uur gezien ...geen pijn maar gewoon zo'n stress volle dag gehad .. dag 2 alles ok alleen zeer slaperig van de contramal dan men slikproef gaan doen die was oke beetje mogen drinken daarna een yoghurtje die beviel mij niet maar ik was scheel van den honger raar!! maar daarna hoofdpijn ,misselijk zou blijkbaar van da contrast zijn en yoghurt en contramal samen die namen ze dan weg .. ging vlug beter ook men moeheid ging beter... dag 3 mijn drain uit pffff was me dat weer pijnlijk en die wonde doe nog steeds pijn vanaf ik kuchten moet springen de tranen in men ogen man man das echt pijnlijk ik wil echt niet meer hoesten ik vraag me af of ik siroop mag nemen???? dus dan maar naar huis gegaan ging goed had veel hongergevoelen heb geregeld iets gegeten ...soep ging goed ,een beschuitje, 3koffielepels patatje's, en heb ook 2speculaaskoekjes gegeten ik zat met den beef en die hielpen wel zijn ook natuurlijke suikers werd mij verteld :/ maar vandaag heb ik heel wat minder honger kan dat??? precies ik soms misselijk kom bij het gedacht aan eten en dan paar uur later in alles terug zin hebben en heb dan genoeg met 1 beschuitje dus vanmorgen 1 beschuitje tegen men zin maar smaakte wel uiteindelijk dan over de middag tas soep en paar uur later weer 1 beschuitje en durf ook niet meer eten precies ik pijnlijke boertjes laat die me zegt dat ik moet stoppen ik herken nog niet echt het gevoel wanneer ik vol zit heb daar ook nog men vragen bij ??die pijnlijke boertjes liggen verzeker aan men maagwonde alez ik heb zeker nog niet gegeten tot dat ik een kropgevoel heb want ik denk dat deze onaangenaam is en ik denk moest ik overgeven dat deze zeer pijnlijk moet zijn als hoesten nu al pijn doet hopelijk beterd dat snel :/ maar ondertussen toch 3kilo kwijt e tis voor de die dat we het doen :D startgewicht 91kilo en 1m71groot groetjes

nimsi

Bericht door nimsi » 23 jan 2013, 18:26

en we zijn er al 5kwijt in onze eerste week en we kunnen al meer eten :D halve tas soep ,1boterhammetje zonder korsten, 4blokjes kaas en olijfjes.... maar de patatjes bleven toch mesirie maar toen ik er een papje van maakte met melk erin ging die ook vlot naar binnen men maagje vraag nog niet echt vaste voeding achter een hapje of twee blokkeer het zou je zeggen precies of je de hik zou krijgen en natuurlijk het lekkerste men fruitpapje die gaat ook vlot binnen en moet zeggen het doet raar je eet een hele dag door wat ook moet of je hebt niet veel kcal binnen maar moet er nog aan wennen kzou bang zijn dat ik teveel eet maar las hier dat dit nog meer voorkomt het zijn gedachten he uiteindelijk krijgen we dat gevoel met onze kleine maag zoals ze zeggen 1boterham is precies een heeel brood dat je op at hahah

Plaats reactie