bwc dr smet

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

Pinkje

Re: bwc dr smet

Bericht door Pinkje » 25 dec 2012, 19:32

kelly27 schreef:hallo anoniempje,

Mijn naam is kelly sta hier ook op het forum mijn bypass is intussen een anderhalf jaar geleden en ik ben toch een mooie 75 kilo kwijt .
Ik ben dokter Smet enorm dankbaar en ik let nu natuurlijk heel goed wat ik eet en hoe ik eet .
Ik kom van maar 58 naar 42 dus een enorm verschil , ge kunt niet geloven hoe gelukkig ik ben !
Ik ben vorige week op controle geweest bij dr Smet en hij vroeg me of ik vel overschot heb , ik heb hem gezegd dat ik al reeds een borst verkeining had uitgevoerd , hij vroeg me of ik een buikje had ik zei dat het meeviel maar volgens hem is het toch nodig om mijn toch wat serieus veloverschot weg te snijden aan mijn buik .
Maar ik vertelde hem dat ik daar toch wat bang voor heb hij zei je bent nu zo mooi veranderd dat het zou jammer zijn als ik het niet deed.

Dus anoniempje ik hoop je nog te horen hoe jij het gesteld zal hebben !

In ieder geval veel succes
kelly
Moest ik van U zijn zou ik er toch voor gaan hoor, had ook maar 700gr vel en is een wereld van verschil hoor. Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb en hij doet het netjes
GBP 17.02.09 in Roeselare Dr Bart Smet
Interne darmhernia 28.07.2010 Dr Pattyn
50 kg afgevallen van 108 kg naar 58 kg
BMI 21,6
BWC 22 maart 2011 Dr Bart Smet
Gal verwijderd op 11 januari 2016 Dr Bart Smet

Plaats reactie