Factuurregeling HH Roeselare?

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
Madelief

Factuurregeling HH Roeselare?

Bericht door Madelief » 28 jan 2012, 13:34

Aan de mensen die daar geopereerd werden volgende vraag:
Ik heb al een factuur gekregen maar mij lijkt dit gewoon mijn verblijf te zijn. Komt de factuur van de operatie nog na?
Afbeelding

H.H. Roeselare - Dr. Smet - 17/11 GBP
Mijn weegschaal

Pinkje

Re: Factuurregeling HH Roeselare?

Bericht door Pinkje » 28 jan 2012, 20:18

Madelief schreef:Aan de mensen die daar geopereerd werden volgende vraag:
Ik heb al een factuur gekregen maar mij lijkt dit gewoon mijn verblijf te zijn. Komt de factuur van de operatie nog na?
Hoe bedoel je? Weet nog dat het van mijn GBP een factuur was, van mijn BWC 1 factuur en van mijn infectie heb ik er 2 gekregen, maar had er dan wel 5 weken gelegen en zat met een andere maand ook erbij. Dus had ene van april en ene van mei. Maar weet eindelijk niet wat jij bedoeld met U verblijf :wink:
Groetjes
GBP 17.02.09 in Roeselare Dr Bart Smet
Interne darmhernia 28.07.2010 Dr Pattyn
50 kg afgevallen van 108 kg naar 58 kg
BMI 21,6
BWC 22 maart 2011 Dr Bart Smet
Gal verwijderd op 11 januari 2016 Dr Bart Smet

Madelief

Bericht door Madelief » 28 jan 2012, 21:18

Wel volgens wat ik kan uitmaken wat er op de factuur staat is het van mijn kamer en de verzorging door de verpleging ed.
Ik vind niet direct iets terug dat met de operatie zelf te maken heeft qua kosten. En mijn zelf te betalen bedrag is ook wel laag, allé, naar wat ik hier al gelezen heb. (positief voor mij alleszins :mrgreen: )
Anders ga ik woensdag eens langs bij de cm of zij dat eens kunnen bekijken. Kwestie dat ik mijn financiën dan wat beter kan inschatten :wink:
Afbeelding

Mijn weegschaal

Pinkje

Bericht door Pinkje » 29 jan 2012, 05:53

Madelief schreef:Wel volgens wat ik kan uitmaken wat er op de factuur staat is het van mijn kamer en de verzorging door de verpleging ed.
Ik vind niet direct iets terug dat met de operatie zelf te maken heeft qua kosten. En mijn zelf te betalen bedrag is ook wel laag, allé, naar wat ik hier al gelezen heb. (positief voor mij alleszins :mrgreen: )
Anders ga ik woensdag eens langs bij de cm of zij dat eens kunnen bekijken. Kwestie dat ik mijn financiën dan wat beter kan inschatten :wink:
2 nachtjes ziekenhuis in een 3 persoonskamer lag ik en het was iets van 1300 €. Ik heb meer moeten betalen dan Eefje en we zijn samen binnen gegaan, lagen op dezelfde kamer en hadden dezelfde operatie, buiten dat zij een potteke yoghurt meer gegeten heeft :wink:
GBP 17.02.09 in Roeselare Dr Bart Smet
Interne darmhernia 28.07.2010 Dr Pattyn
50 kg afgevallen van 108 kg naar 58 kg
BMI 21,6
BWC 22 maart 2011 Dr Bart Smet
Gal verwijderd op 11 januari 2016 Dr Bart Smet

Madelief

Bericht door Madelief » 29 jan 2012, 12:01

Woensdag dus richting cm om die facturen binnen te doen :wink:
Afbeelding