nieuw hier

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
kelly27

nieuw hier

Bericht door kelly27 » 12 jun 2011, 12:06

hallo ,
Mij even voorstellen mijn naam is Kelly en sukkel ook al zo een 10 jaar met mijn gewicht !
Na lang aarzelen en denken doe ik het of doe ik het niet heb ik nu toch de knoop doorgehakt!
Ben een patient van dr Smet waar ik me trouwens heel goed bij voel .Alle onderzoeken zijn achter de rug en mijn datum is 20 juni.
Ben nu reeds bezig met mijn pre dieet en moet zeggen het is heel hard , maar ik doe iedere dag mijn best om buitenshuis iets te gaan doen om zo de verleiding iets te weestaan.
ben toch wel heel benieuwd aan het worden hoor naar de operatie , zal ik kunnen wandelen achterna zal ik kunnen iets eten achterna dat zijn zo vele vragen die ik heb , maar zal dat ook moeten ondervinden zoals iedereen hier , ik hoop hier wat steun te vinden want ben wel wat bang aan het worden hoor .
vele groetjes vanuit Roeselare
kelly

ovidius

Re: nieuw hier

Bericht door ovidius » 12 jun 2011, 13:49

Beste Kelly

Waarom zou jij niet kunnen wandelen ?
Ik zelf liep binnen de eerste 24 uren rond in de gang. Ik kon me direct zelfstandig wassen. Zelfs mijn haar wassen lukte. (Het was wel niet zo handig aan de lavabo - infuus)
Eten is iets wat langzaam wordt opgebouwd. Er zijn inderdaad mensen die wat moeite hebben bij de start. Doch dit zijn eerder de uitzonderingen.
Vergeet niet dat mensen die problemen hebben vlugger op een forum komen. Wanneer alles vlot loopt is er globaal minder de behoefte om dit te doen.
Dat wil niet zeggen dat alle forumleden probleemgevallen zijn ,hé. !!! :)

Ik kan er inkomen dat dit preoperatief dieet zeer lastig is. Doch hoe kleiner de lever des te gemakkelijker voor de chirurg.

Ik wens jou veel sterkte om de komende periode te overbruggen !!!
Het zal jou beter lukken dan dat je nu denkt.

kelly27

Bericht door kelly27 » 13 jun 2011, 08:17

Hoi Ovidius ,

Bedankt voor je reactie , je hebt inderdaad gelijk mensen die goed zijn zullen hier inderdaad niet op het forum komen .
Ik moet wel zeggen ik ben positief ingesteld en denk niet echt dat er hopelijk niet kan mislopen , maar achterna ben ik natuurlijk al aan het denken zal ik kunnen om mijn dochtertje gaan naar school zou leuk zijn , maar we zien wel.
ik hou je op de hoogte !
bedankt

halifax

Bericht door halifax » 16 jun 2011, 10:39

Welkom hier!!

Ik zet je bij in het lijstje!!

viewtopic.php?f=29&t=381&start=2850

Ik zie dat 20 juni best een drukke gbp-dag zal worden!

Afbeelding

Ooit was ik een dik rupsje... Nu stilaan een
klein vlinderke! >gbp 6 mei '10<

kelly27

Bericht door kelly27 » 16 jun 2011, 14:33

hoi ,

Dank u Halifax, ben best wel zenuwachtig aan het worden , maar ik blijf positief en zullen we zien !
groetjes

roosje1965

Bericht door roosje1965 » 17 jun 2011, 22:31

Hallo kelly

ik ben conny en laat mijn gbp op 23 juni bij dr smet
lukt het u een beetje dat yohurt dieet
zal duimen voor u

groetjes conny

kelly27

Bericht door kelly27 » 18 jun 2011, 15:44

hoi Conny ,
Ga eerlijk zijn heb 1 keer gezeurd ik kon niet meer echt maar al de rest van de dagen heb ik het goed gedaan .
Maar is inderdaad niet gemakkelijk he , ik wens je bij deze ook heel veel succes ik ga je nog hopelijk horen hier zeker ?
Ben je anders van Roeselare ?
We gaan onze verhalen hier kunnen uitwisselen vind dat tof en het scheelt maar 3dagen he .

vele groetjes en hou je goed

p.s ik ken iemand die zelfs 3 keer warm gegeten heeft en zij is ook goed hoor .

tinneb

Bericht door tinneb » 24 jun 2011, 21:15

hallooo
jullie zijn er vanaf denk ik, ik ben met dat preoperatief dieet bezig en t lukt vrij goed
mijn operatie is op di 5 juli
groetjes en succes
tinne

kelly27

Bericht door kelly27 » 25 jun 2011, 08:15

hallo Tinne ,

Welkom hier dat dieet he wel als ik daar nu aan terug denk ben ik blij dat ik maar ene keer heb gezeurd , het heeft heel goed gegaan de operatie heeft maar 55 min geduurd dus niet zo lang.
En wat leuk is is dat je na 2 dagen al mag eten ja wat je wil je en zou je geloven dat dat zeer goed smaakt !
Is het ook bij dr Smet ??
Veel succes hoor we denken aan je .

greetz

tinneb

Bericht door tinneb » 01 jul 2011, 22:07

hallo terug
ik word in Halle geopereerd bij dr Knape,
ben nu na 8 dagen papkes toch al lekker 7 kg kwijt dus in totaal met wat ik daarvoor al kwijt was 9 kg nog 36 te gaan voor mijn doel van 70 kg
ik tel af en ik zie wel wanneer ik weer wat kan eten, mijne suiker staat nu in elk geval supergoed en dat is het hoofddoel
ik laat nog van me horen
groeten

kelly27

Bericht door kelly27 » 10 apr 2012, 07:38

hallo allemaal ,

Het is al even geleden dat ik hier nog iets heb gepost , maar doordat ik me super goed in mijn vel voel doe ik veel meer leuke dingen met mijn gezin.
Ik ben nu nog geen jaar verder en ik ben al bijna 60 kilo kwijt nog 2 te gaan zeg maar , wauw wat fantastisch ik had dat NOOIT gedacht .
Super voel ik me aan iedereen die twijfelt gewoon doen , het houd echt niks in en die vooronderzoeken ook niet :lol:
vele groeten iedereen en hou jullie goed
grtjs kelly

Cindyke

Bericht door Cindyke » 10 apr 2012, 07:50

Amai, 60 kilo, da's veel!!! Heb je hier ook een weegschaaltje?
Ben je dan nu op streefgewicht? Nergens last van?

Allez proficiat!!!

:smt006
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w8Y8VQI/]
Afbeelding
[/url]

GBP 14 juni 2011
Dr Verhelst in Genk
BWC 5 december 2013
Dr Lafaire & Dr Decuyper in Stuivenberg

caveke

Bericht door caveke » 10 apr 2012, 07:53

Wow -60kg ?! Amai , dikke proficiat !! En geniet vooral nog van die leuke dingen samen met je gezinnetje !!
Afbeelding

MGB op 1 maart 2012 door dr De Bruyne Vilvoorde

kelly27

Bericht door kelly27 » 23 apr 2012, 05:46

hallo ,

Ik heb nergens last van echt ongeloofelijk , ik zit al onder mijn streefgewicht , eigenlijk al 6 kilo mag van mij stoppen hoor ben een zeer gelukkig mens nu , nu alleen onder controle houden.
Veel succes iedereen en bedankt voor de leuke reacties !!

groetjes kelly

Plaats reactie