Ik ben vroeger reeds ook al in narcose geweest, om mijn gal te verwijderen, een ciste van mijn darmen gehaald, en nooit was ik zo zenuwachtig als nu, toch raar eigenlijk, en ik weet verdomd niet hoe het komt.
Deze avond ga ik nog een laxeerlimonade drinken die de apotheker zelf gemaakt heeft, hopelijk moet ik morgen dan niet zoveel meer van die vuile kleanprep drinken in het ziekenhuis. Ik kan er met 1 liter vanaf zijn, maar het kunnen ook 4 liters zijn en dit om de darmen te reinigen. Donderdag is het dan zover, en direct na de operatie ga ik dan naar intensieve, waar ik tot vrijdag verblijf. Zaterdag nemen ze de pijnpomp weg. Zondag moet ik sliktest doen en nemen ze een foto voor te zien op lekkage en als dat goed is nemen ze maagsonde weg. En dan maar hopen dat het goed blijft en dat ik dinsdag terug naar huis kan.
Ik heb hier veel vragen beantwoord gekregen, en ook steun gehad daarom mijn dank dat deze site bestaat en dat jullie hier allemaal je ervaringen neer schrijven. Echt waar, mensen die een gbp overwegen hebben er echt veel aan.
En hopelijk ben ik volgende week ook iemand van die mensen die hier de positieve dingen van de gbp kan neerzetten, en keer op keer met fierheid kan zeggen hoeveel kilo'tjes er zijn af gegaan.
Groetjes