Vandaag ben ik op afspraak geweest in dendermonde om uitleg te krijgen over de gastric bypass. Ik heb een antwoord gekregen op al mijn vragen. Ik kreeg een zeer uitvoerige uitleg. Zeer vriendelijke dame. Dokter HImpens heb ik niet gezien. Indien ik het in dendermonde wens te laten uitvoeren kan ik bellen en half september een afspraak maken bij dr Himpens en kan ik eind oktober geopereerd worden.
Ik ben aan het twijfelen waar ik me laat opereren. In dendermonde naaien ze de maag dicht en in hasselt doen ze het met nietjes. Nu vertelden ze me in dendermonde dat het naaien veel beter was omdat dat niet kan lossen. De nietjes zouden gemakkelijk lossen. Maar ja ieder klapt naar zijn winkel he.
Donderdag moet ik naar hasselt bij Dr. Van Der velpen. Heeft iemand daar al bijgeweest en wat heb je moeten betalen voor je eerste consultatie. Bij de assistente van Dr. HImpens was het de eerste keer gratis. Gemakkelijk zo. Je krijgt alle info en hoeft er niet eens voor te betalen. Die eeuwige twijfels he van laat ik me opereren, daar ben ik al redelijk uit, wens het wel te laten doen en dan WAAR. Dat is de vraag.
Graag reacties van personen die in dendermonde geopereerd zijn en die in hasselt geopereerd zijn.
anja