door Jaajke » 01.07.2005 12:01
Hoi,
Ik heb daar eigenlijk niet zo achter gevraagd, omdat ik dus nog student ben en gekozen heb voor de zomervakantie. Ik zal dus zolang rusten dat nodig is,maar ik zal zeker ook af en toe eens willen weggaan. Maar ik denk dat je vooral naar je lichaam moet luisteren. Maar een 3tal weken niet werken lijkt me toch zeker aangewezen. Hangt er natuurlijk ook alweer beetje vanaf wat voor werk je doet,maar het is altijd vermoeiend en inspannend.
Ik studeer verpleegkunde, dus ik kon het niet onder het schooljaar laten doen,want dan zou ik geen stages kunnen doen en dat wou ik niet.
Daarom na lang wachten ben ik maandag aan de beurt.
En hoelang ik in het ziekenhuis zal zijn? Ik denk ongeveer 3-4dagen. Hangt er al vanaf op welk uur je geopereerd wordt. Als je in de namiddag geopereerd wordt, verlies je toch al bijna een dag he. Maar wordt je ' smorgens vroeg geopereerd, ben je ook sneller terug wakker en op de been diezelfde dag misschien zelfs nog.
Maar ik denk dat ik toch op een 3 tot 4dagen reken. Langer kan altijd he. Maar dat voel je zelf wel aan of je het aankan of niet he!
Heel erg veel succes!
xxx