Grote wensen ????

Alles wat je best weet voor de operatie!
Zet hier wanneer je geopereerd wordt, en dan kunnen we samen met jou aftellen!

Moderator: Mods & Admins

Grote wensen ????

Berichtdoor Aud » 30.06.2005 10:05

Hi y'all.
Ik zit me een beetje te fantaseren over hoe het zal zijn om niet meer dik te zijn! Behalve voor meer energiek en gezonder te zijn, een van mijn grootste wensen is om een winkel binnen te lopen en een heel mooi, erg fijne en vrouwelijke BH te kunnen kopen. :) Grote maat BH’s zijn vaak erg lomp of erg duur.
Hebben/hadden jullie ook grote wensen?

Groetje
Aud
19 Augustus heb ik mijn GBP gehad!
[Apologies if my dutch writing is bad - ik probeer m'n best :-)]
Mijn Verhaal: www.audenmrt.web-log.nl
Afbeelding
Aud

Berichtdoor Jaajke » 30.06.2005 15:55

Hoi Aud,

Ik begrijp je helemaal! Mijn wensen zijn ook groot hoor.Gewoon een winkel binnenstappen, en niet te hoeven zoeken naar de grootste maat en dan nog teleurgesteld zijn dat die grootste maat niet past.
Maar ook gewoon mooie vrouwelijke kledij kunnen dragen en me er ook echt goed in voelen en natuurlijk ook zoals jij zei mooi BH's want dat is idd niet zo leuk als je grotere maten hebt!

Maandag is het zo ver,en dan hoop ik dat het vlotjes zal verlopen! Ik ben benieuwd..... en hoop dat mijn grote dromen ooit mogen uitkomen!

Succes!!!!
Jaajke

Berichtdoor sanlie » 01.07.2005 07:20

dat zal wel de wens zijn van ons allemaal denk ik. ik zou zo graag eens een mooi vrouwelijk kleedje kopen en niet zo van die broeken waar sommige dunne mensen wel in zouden kunnen kamperen :lol: . Voor mij is donderdag de grote dag. Woensdag om 17.00u moet ik binnen en donderdag morgen opereren.
Ik zit er serieus op te wachten.

Groeten

Sandra
sanlie

Berichtdoor Jaajke » 01.07.2005 07:49

Heel veel succes sanlie!
Ik ben maandag aan de beurt,moet om 8uur binnen zijn,en wordt normaalgezien als 3de geopereerd! Ben benieuwd!
Jaajke

Berichtdoor sanlie » 01.07.2005 09:16

hoe lang moet jij in het ziekenhuis blijven en hoe lang moet jij daarna thuis blijven? Mijn arts zei woensdagavond binnen, donderdag morgen opereren en zaterdag naar huis en daarna 4 weken thuis. Maar ik heb van anderen al gehoord dat zij na 2 weken al terug gaan werken.

Sandra
sanlie

Berichtdoor Jaajke » 01.07.2005 12:01

Hoi,

Ik heb daar eigenlijk niet zo achter gevraagd, omdat ik dus nog student ben en gekozen heb voor de zomervakantie. Ik zal dus zolang rusten dat nodig is,maar ik zal zeker ook af en toe eens willen weggaan. Maar ik denk dat je vooral naar je lichaam moet luisteren. Maar een 3tal weken niet werken lijkt me toch zeker aangewezen. Hangt er natuurlijk ook alweer beetje vanaf wat voor werk je doet,maar het is altijd vermoeiend en inspannend.
Ik studeer verpleegkunde, dus ik kon het niet onder het schooljaar laten doen,want dan zou ik geen stages kunnen doen en dat wou ik niet.

Daarom na lang wachten ben ik maandag aan de beurt.
En hoelang ik in het ziekenhuis zal zijn? Ik denk ongeveer 3-4dagen. Hangt er al vanaf op welk uur je geopereerd wordt. Als je in de namiddag geopereerd wordt, verlies je toch al bijna een dag he. Maar wordt je ' smorgens vroeg geopereerd, ben je ook sneller terug wakker en op de been diezelfde dag misschien zelfs nog.
Maar ik denk dat ik toch op een 3 tot 4dagen reken. Langer kan altijd he. Maar dat voel je zelf wel aan of je het aankan of niet he!

Heel erg veel succes!
xxx
Jaajke

Berichtdoor Roderik » 01.07.2005 12:56

Els stond, en ik zeg niet dat het een goed idee was en dat het helemaal perfect ging, na 2 weken al mee op Marktrock... Zoalng niemand tegen je buik loopt te duwen enzo valt het nog wel mee.
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Roderik

Keer terug naar VOOR de Gastric Bypass!