2 de gesprek met Dr Dillemans

Alles wat je best weet voor de operatie!
Zet hier wanneer je geopereerd wordt, en dan kunnen we samen met jou aftellen!

Moderator: Mods & Admins

2 de gesprek met Dr Dillemans

Berichtdoor genieterke » 04.05.2012 19:12

Ik had zoveel in men hoofd dat ik moest vragen en eens daar natuurlijk alles vergeten vragen ... Alles is in orde dus men gbp kan doorgaan op 27 juni,ben super blij maar had het ook moeilijk, ik hoorde dat ik op 2 maand tijd 11 kg aangekomen ben pff ik versta het niet goed. Ik neem natuurlijk veel medicatie voor men rug en ja ik eet graag maar das toch wel echt veel he!
Het mag er nu vlug zijn.
Dillie was weer heel vriendelijk ,hij wenste me proficiat man das een knoddie haha.
genieterke

Re: 2 de gesprek met Dr Dillemans

Berichtdoor nebbes » 04.05.2012 19:46

Gefeliciteerd hoor, genieterke, dat het nu definitief doorgaat. Ik kan me goed voorstellen, dat je wel wat zenuwachtig wordt van dat aankomen. :wink:
Ja, dr. Dillemans is een fijne arts. Dinsdag 8 mei zie ik hem weer en trouwens ook op dinsdag 26 juni. Als je het leuk vindt, kan ik na je operatie wel even langskomen...? Laat het me maar weten. :) Sterkte met je voorbereiding!
Afbeelding
Maagband in 07- 1996, Beverwijk.
Verwijdering Mb op 18-11-2009, door dr.Dillemans, Brugge
Gastric Bypass op 17-02-2010, dr. Dillemans.
Banding GB op 23-09-2011, dr. Dillemans.
nebbes

Berichtdoor genieterke » 05.05.2012 09:01

nebbes schreef:Gefeliciteerd hoor, genieterke, dat het nu definitief doorgaat. Ik kan me goed voorstellen, dat je wel wat zenuwachtig wordt van dat aankomen. :wink:
Ja, dr. Dillemans is een fijne arts. Dinsdag 8 mei zie ik hem weer en trouwens ook op dinsdag 26 juni. Als je het leuk vindt, kan ik na je operatie wel even langskomen...? Laat het me maar weten. :) Sterkte met je voorbereiding!

Hey, ik word wel de woensdag geopereerd he ik zie dat jij de dinsdag moet gaan dus zal je niet zien he! Anders altijd welkom kan alle raad gebruiken :) Vind het gewoon jammer dat het zolang wachten is , in oktober ga ik naar egypte om te duiken en ik hoopte van al veel kilo's kwijt te zijn, maar tis afwachten he. Kga nu al wat beginnen sporten en men snoep te laten mss geraak ik er nog wat kwijt tegen de operatie :)
genieterke

Berichtdoor nebbes » 05.05.2012 13:08

genieterke schreef:
nebbes schreef:Gefeliciteerd hoor, genieterke, dat het nu definitief doorgaat. Ik kan me goed voorstellen, dat je wel wat zenuwachtig wordt van dat aankomen. :wink:

Hey, ik word wel de woensdag geopereerd he ik zie dat jij de dinsdag moet gaan dus zal je niet zien he! Anders altijd welkom kan alle raad gebruiken :) Vind het gewoon jammer dat het zolang wachten is , in oktober ga ik naar egypte om te duiken en ik hoopte van al veel kilo's kwijt te zijn, maar tis afwachten he. Kga nu al wat beginnen sporten en men snoep te laten mss geraak ik er nog wat kwijt tegen de operatie :)

Hoi genieterke, ik blijf altijd een paar dagen hangen in Brugge, dus ik kan wel even langs komen. Ga je alleen, of heb je ook familie mee?
We houden wel contact!
Ja, het is nog wel even wachten voor jou, maar ook jouw dag breekt aan.... :D Maar ik begrijp je ongeduld! :wink:
Afbeelding
Maagband in 07- 1996, Beverwijk.
Verwijdering Mb op 18-11-2009, door dr.Dillemans, Brugge
Gastric Bypass op 17-02-2010, dr. Dillemans.
Banding GB op 23-09-2011, dr. Dillemans.
nebbes

Berichtdoor genieterke » 05.05.2012 14:13

nebbes schreef:
genieterke schreef:

Hoi genieterke, ik blijf altijd een paar dagen hangen in Brugge, dus ik kan wel even langs komen. Ga je alleen, of heb je ook familie mee?
We houden wel contact!
Ja, het is nog wel even wachten voor jou, maar ook jouw dag breekt aan.... :D Maar ik begrijp je ongeduld! :wink:

Heb je een privebericht gestuurd :D
genieterke

Berichtdoor Schildkliertje » 05.05.2012 17:14

Genieterke, succes hoor en Dillie is inderdaad een lieverd hè.
52 weken BMI 20
Schildkliertje

Berichtdoor genieterke » 06.05.2012 10:49

Schildkliertje schreef:Genieterke, succes hoor en Dillie is inderdaad een lieverd hè.

Ja he tis alsof ik hem al jaren ken,zal blij zien dat ik hem terug zie haha :D
genieterke

Berichtdoor charlene1983 » 06.05.2012 18:50

veel succes hé meid !!!! heb je dus hier ook gevonden lol
charlene1983

Berichtdoor genieterke » 08.05.2012 06:59

charlene1983 schreef:veel succes hé meid !!!! heb je dus hier ook gevonden lol

Ah hey charlene tis jouw dag he vandaag veel succes he laat dan iets weten hoe je het gesteld hebt
Grtjs Mieke
genieterke

Keer terug naar VOOR de Gastric Bypass!