had ik ene hele pistel ingetypt, duw ik op de verkeerde knop

In hasselt volgt alles elkaar normaal snel op, ik ging naar sandra niet voor GBP maar om advies, wist het allemaal niet meer en dacht ook niet aan een gbp omdat mijn bmi niet hoog genoeg was. Ze vroeg me naar vroegere diëten, naar wat ik wou en wilde bereiken enzo. Hoe ik sliep en daar zat het em dan, ik slaap al jaren slecht, schiet vaak wakker en ze dacht dat dat op slaapapneu zou kunnen wijzen. Dan had ze ook een afspraak gemaakt om mn bloed te laten controleren bij de endicrinoloog op eventuele suiker en een slaaponderzoek geregeld, dit duurde echter wel lang, 6 weken (lang in mijn ogen

) En daaruit bleek dus dat ik slaapapneu had, naar sandra gebeld en kon de week nadien al gaan naar de diëtist, psycholoog en voor mn gastroscopie.
de week nadien naar de dokter. Normaal kan je dan als je groen licht krijgt al binnen 2 à 3 weken geopereerd worden maar ja ik had die vervelende helicobacter bacterie en mocht dus weer 3 weken wachten, eerst AB een week dan 2 weken niks en dan ademtest. Vrijdags mocht ik bellen, disdag mocht ik al geopereerd worden aangezien ik al aan mn preoperatief dieet begonnen was.
Ik had voor Dr Knol gekozen. Mn beste vriendin heeft met hem samen gewerkt in Leuven en had nietas anders dan lof over hem en zei dat hij een geweldige chirurg is.
Hij is heel sympathiek en echt een kei in zn vak. Heb na mn operatie wat afgezien, maar dat was door de narcose kan daar echt niet tegen. Kon ook moeilijk naar toilet, nog steeds eigenlijk, een familiekwaaltje
De verpleegkundigen op die afdeling zijn ook allemaal top. Echt die werkten precies nog met plezier.
Ik ben er zeker van dat ze je willen opereren ook al heb je een maagbandje van bij een andere chirurg.
Bouckaert is ook iedere dag bij me op de kamer geweest en viel ook heel goed mee.
Werken daar in een heel sterk team samen en indien er iets is, dan opereren ze zelfs samen.
Indien je nog vraagjes hebt stel maar