zot denken...

Hier staan de verhalen, ervaringen van alle mensen die een gastric bypass ondergaan hebben.

Moderator: Mods & Admins

Re: zot denken...

Berichtdoor Pier » 18.07.2013 21:47

warhoofdje schreef:is het ook zo dat je 5 jaar gehospitaliseerd moet zijn om de terugbetalingen te laten doorgaan als je aan de voorwaarden voldoet natuurlijk?
En moet dit dan bij dezelfde ziekenkas zijn, want ik zat vroeger bij euromut onafhankelijke--> van bij de geboorte tot mijn 29 jaar
Sinds januari ben ik verandert van ziekenkas...... :/

Volgens mij is het niet nodig om 5 jaar verzekerd te zijn .. Neem daarvoor contact op met je verzekeraar. , dan ben je zeker.
Pier

Berichtdoor warhoofdje » 18.07.2013 22:23

dank je pinkje :) idd heb mijn naampje goed gekozen. ik heb de naam dr Harth Stefaan doorgekregen uit jan palfijn in gent.
dus eerst beetje relaxen want mijn man zit vol stress :ga ik dezelfde zijn, loopt het slecht af misschien met andere operaties die met spoed moeten gebeuren of laat ik mijn man en kinderen achter, ga ik die operatie aankunnen, ga ik tevreden zijn met het gewichtverlies maar met huidoverschot...eerlijk gezegd daar heb ik de centjes niet voor.
Nu verlof voor mij, mijn man morgen en dan zoek ik een moment in het verlof misschien dat ik eens een afspraak kan maken, want mijn man werkt in een 2 ploegenstelsel en met 2 kinderen erbij is dat niet evident ;) Wat is BWC ? --> operatie om overtollig huis weg te snijden? Ja je ziet ik weet ni veel x
warhoofdje

Berichtdoor Pinkje » 19.07.2013 05:04

Ja dat is een buikwandcorrectie :wink: Maar dat is toekomstmuziek, eerst de kilootjes eraf en je ziet wel. Had ik ook dat geld er niet voor hoor om mijn buik te laten doen, dat heeft mij 148 € gekost en heb het terug gekregen van mijn hospitalisatieverzekering. Maar jullie maken zich zorgen om niets. Wij zijn met 3 in de familie die een GBP hebben. Mijn zus heeft al bijna 9 jaar haar GBP, haar dochter en ik hebben het samen laten doen, is ook al 4,5 jaar geleden en we zijn wij alle drie even goed. We eten wij alles, alleen veel kleinere porties. Als je doet wat U chirurg van U verlangt, kan er niet veel verkeerd gaan hoor. Hij moet soms terug iemand open doen omdat er een lek is bv. Dan is het een attente chirurg en prijs U gelukkig dat hij opnieuw kijkt zeg ik altijd. Zal wel los lopen en zijn er vragen? laat maar komen :wink:
GBP 17.02.09 in Roeselare Dr Bart Smet
Interne darmhernia 28.07.2010 Dr Pattyn
50 kg afgevallen van 108 kg naar 58 kg
BMI 21,6
BWC 22 maart 2011 Dr Bart Smet
Pinkje

Berichtdoor warhoofdje » 19.07.2013 18:24

bedankt pinkje...je zal mij zeker nog horen :p
warhoofdje

Vorige

Keer terug naar Verhalen van lotgenoten