Dr Dillemans

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

Manon89

Re: Dr Dillemans

Bericht door Manon89 » 24 jan 2017, 22:34

Hallo Allemaal ,

Weet iemand toevallig een goed hotel in de buurt ?
Ik kom uit Amsterdam en wordt ook geholpen door Dr. Dillemans .
Mijn partner gaat mee en vroeg me af of mensen ervaring hiermee hebben ?

Liefs,
M
Sept 2016 ; Traject RA-Medical
7 Feb 2017 ; Video Consult Dr. Dillemans

Manon89

Bericht door Manon89 » 25 jan 2017, 19:19

Hallo iedereen ,

Korte uitleg over mezelf , ik ben 27 en wordt in maart 28 , na jaren strijd tegen de kilo's ben ik er nu helemaal klaar mee , het lukt mij niet op de gewone manier.
Ik heb een voortraject gehad bij RA-Medical en heb besloten mij te laten operreren door dokter Dillemans in Belgie .
Mensen om me heen die daar zijn geweest en veel goede verhalen gelezen / gehoord .
Ik heb 7 Februari a.s mijn video conslult . Zijn er toevallig mensen die ervaring hier mee hebben ? Waar moet ik aan denken ?
Hoelang duurt het dan ongeveer nog tot ik geoperreerd wordt ?
Ik ben al bezig vanaf mei 2016 , ik kan nu niet meer wachten , duurt lang voor mijn idee .
Zijn er toevallig ook mensen die uit Nederland komen waarvan de partner mee is gegaan ? Of mee gaat ?
Ideeen voor hotels ?

Oef wat een vragen , maar vindt het allemaal erg spannend.

Lief Manon

Manon89

Bericht door Manon89 » 25 jan 2017, 20:59

Hallo iedereen ,

Korte uitleg over mezelf , ik ben 27 en wordt in maart 28 , na jaren strijd tegen de kilo's ben ik er nu helemaal klaar mee , het lukt mij niet op de gewone manier.
Ik heb een voortraject gehad bij RA-Medical en heb besloten mij te laten operreren door dokter Dillemans in Belgie .
Mensen om me heen die daar zijn geweest en veel goede verhalen gelezen / gehoord .
Ik heb 7 Februari a.s mijn video conslult . Zijn er toevallig mensen die ervaring hier mee hebben ? Waar moet ik aan denken ?
Hoelang duurt het dan ongeveer nog tot ik geoperreerd wordt ?
Ik ben al bezig vanaf mei 2016 , ik kan nu niet meer wachten , duurt lang voor mijn idee .
Zijn er toevallig ook mensen die uit Nederland komen waarvan de partner mee is gegaan ? Of mee gaat ?
Ideeen voor hotels ?

Oef wat een vragen , maar vindt het allemaal erg spannend.

Lief Manon

Plaats reactie