ervaringen dr De Bruyn Vilvoorde ?

Hier kunnen jullie je zegje doen, over alles wat jullie maar weten: dingen die jullie blij maken, dingen die jullie storen, ervaringen in het leven met een Gastric Bypass, jengelende kinderen, stress op het werk. Hier mag ALLES gepost worden wat eventueel niet met de gastric bypass heeft te maken! Slappe lachaanvallen, liefdeshistories, file-ergernissen, Vlaamsche Klompen,... alles mag! (hou het alleen proper :-)

Moderator: Mods & Admins

cricket

Re: ervaringen dr De Bruyn Vilvoorde ?

Bericht door cricket » 05 mei 2014, 18:43

Het is heel goed meegevallen bij dokter debruyne.
Hij heeft een slikfoto gemaakt want dacht eerst dat ik een lek had het feit dat ik soms meer kan eten en soms niet.
Hij heeft er 2cc uitgehaald, want het drankje dat hij gaf voor de slikfoto ging heel langzaam naar beneden en bleef in de slokdarm steken. Nadat hij er 2cc heeft uitgehaald heb ik opnieuw dat drankje ingeslikt en ging het er heel goed door.
Ik moet op dat niveau blijven tijdens een maand en de 05de juni moet ik terug op gelijdelijk aan bij te laten spuiten.
Nu dat er 2cc minder inzit moet ik meer sporten en absoluut geen brood, vlees, pasta, rauwe groenten en bananen eten, dus vloeibaar
Ik zal toch meer moeten gaan sporten denk ik en zeker mijn eetgewoonten niet veranderen door meer te gaan eten
Ik ben blij dat ik opnieuw bij hem ben gegaan.
groetjes,
Afbeelding

01/2008 maagring 125kg
07/2009 gewicht bereikt 73kg
10/2009 buikcorrectie en borslifting
01/2012 stress en problemen werk 97kg
02/2015 mini bypass 101kg. 10/2016 armlift dr decuyper 68kg

siimon

Bericht door siimon » 23 jun 2015, 11:45

ik ben nieuw hier maar ben benieuwd naar de operatie en de voor onderzoeken

ik moet binnen 2 dagen naar dokter de bruyn gaan het is men eerste afspraak met hem

mijn bmi is 41 en ik vroeg me af wat ik zou moeten betalen van de operatie ik ben bij de cm kan iemand mij meschien helpen of me informatie geven over wat er nog zoal moet gebeuren voor de operatie?

siimon

bryan712

Bericht door bryan712 » 04 nov 2017, 21:07

hallo,ik hoop dat dit lukt want bijna alle ervaringen enzo over dokter de bruyne en zijn mini zijn hier al paar jaar geleden.nu hoop ik dat sommigen dit toch nog lezen en mij kunnen verzekeren dat het na 4,5 jaar nog steeds ok is,want ik ben door hem geopereerd op 16/3 en heb nu wat tegenslag en op fb in die groep van gbp kraakt er hem iemand volledig af,hij is een leugenaar enzo.dus zou ik graag wat reacties krijgen hier van mensen die paar jaar geleden door hem geholpen zijn en hoe het nu gaat

wdl

Bericht door wdl » 15 nov 2017, 09:29

Geen ervaring met die chirurg, maar 1 slechte ervaring van iemand wil niet zeggen dat het een slechte dokter is!

Het is nu eenmaal een zware operatie die wordt uitgevoerd op mensen die niet in de beste conditie verkeren... Ik zou je zeker aanraden naar een ander ziekenhuis te stappen om je daar nog eens uitvoerig te laten onderzoeken (sliktest, maagonderzoek met camera,..) als je je oprecht zorgen maakt.
13/11/14: alle vooronderzoeken in dagopname
29/01/15: operatiedatum gekregen van Dr Marcoen
25/02/15: D-day! :)
01/10/16: terug beginnen vermageren na 10 maand stilstand: terug -9kilo
2017: van kledingmaat 50 naar een perfecte 42! :)

Plaats reactie