ik ben dus femke en ik heb sinds 24/04/2012 een gbp. voor de gbp had ik een bmi van 43 veel te hoog dus.
als zwaarder persoon voelde ik mij eigenlijk goed hoor had nergens geen last van deed alles wat ik maar kon maar ergens diep in mij verlangde ik toch naar het iets magerder zijn. ook carrieregewijs word ge toch vaak achteruit geduwd en beschouwd als die dikke die gaat dat toch niet kunnen! ik heb er heel lang over nagedacht van zou ik of zou ik niet ook besproken met mijn man en voor hem hoefde ik dit niet te doen. begin februari de knoop doorgehakt en afspraak gemaakt in de obesitaskliniek jan palfijn in gent.stap 1 was dus gezet.dokter bevestigde alleen maar wat ik al wist ik ben te zwaar bmi veel te hoog ok dan op naar stap 2 de voor onderzoeken. die bleken allemaal in orde te zijn en werd ik op de boek gezet naar stap 3 de operatie hemzelf. nu 1 week na de operatie voel ik mij toch goed ga wel blij zijn als de fase 1 van het vloeibaar eten voorbij is want de yoghurt enzo komt bekans mijn oren uit...
na een week is er toch al 8kg weg
supertof dat er zo een forum is dat ge eens kan lezen wat een ander persoon zijn ervaringen hiermee zijn.
hopelijk tot babbels!