hallo

Hier kunnen alle bezoekers, indien ze dat willen, zich voorstellen! Zo weten we wat meer over de mensen achter de operaties!

Moderator: Mods & Admins

hallo

Berichtdoor femke » 02.05.2012 13:43

hallo iedereen

ik ben dus femke en ik heb sinds 24/04/2012 een gbp. voor de gbp had ik een bmi van 43 veel te hoog dus.
als zwaarder persoon voelde ik mij eigenlijk goed hoor had nergens geen last van deed alles wat ik maar kon maar ergens diep in mij verlangde ik toch naar het iets magerder zijn. ook carrieregewijs word ge toch vaak achteruit geduwd en beschouwd als die dikke die gaat dat toch niet kunnen! ik heb er heel lang over nagedacht van zou ik of zou ik niet ook besproken met mijn man en voor hem hoefde ik dit niet te doen. begin februari de knoop doorgehakt en afspraak gemaakt in de obesitaskliniek jan palfijn in gent.stap 1 was dus gezet.dokter bevestigde alleen maar wat ik al wist ik ben te zwaar bmi veel te hoog ok dan op naar stap 2 de voor onderzoeken. die bleken allemaal in orde te zijn en werd ik op de boek gezet naar stap 3 de operatie hemzelf. nu 1 week na de operatie voel ik mij toch goed ga wel blij zijn als de fase 1 van het vloeibaar eten voorbij is want de yoghurt enzo komt bekans mijn oren uit...
na een week is er toch al 8kg weg :D dit geeft toch een enorme boost!
supertof dat er zo een forum is dat ge eens kan lezen wat een ander persoon zijn ervaringen hiermee zijn.

hopelijk tot babbels!
femke

Re: hallo

Berichtdoor logistiekje » 02.05.2012 13:48

Fijn dat je je zo goed voelt na een weekje. Ik moet nog wachten tot eind van de maand voor de operatie maar ik zie er enorm naar uit om terug een stuk magerder te worden. Ik ben het beu om al dat gewicht te moeten meesleuren en krijg lichamelijk ook meer en meer klachten.
Nog veel succes Femke!!(mijn dochter heet ook Femke :wink: )
30 mei 2012,GBP bij Dr.Vankeirsbilck....

Afbeelding
logistiekje

Berichtdoor Footfan » 02.05.2012 14:40

Alles loopt blijkbaar prima.
Ik wordt overmorgen op de snijtafel verwacht. Een reactie als de uwe na de GBP geeft wel een goed gevoel.
Dit is beter voor mijn zenuwen, die ik stilaan toch begin te krijgen :x :x
Ik hoop dat ik ook zulke reactie kan plaatsen.

Nog veel succes
GBP op 04/05/2012
Dr Yves Van Molhem (OLV Aalst)
Footfan

Berichtdoor femke » 02.05.2012 19:54

logistiekje schreef:Fijn dat je je zo goed voelt na een weekje. Ik moet nog wachten tot eind van de maand voor de operatie maar ik zie er enorm naar uit om terug een stuk magerder te worden. Ik ben het beu om al dat gewicht te moeten meesleuren en krijg lichamelijk ook meer en meer klachten.
Nog veel succes Femke!!(mijn dochter heet ook Femke :wink: )

awel dan wens ik je veel succes...
femke

Berichtdoor femke » 02.05.2012 19:56

Footfan schreef:Alles loopt blijkbaar prima.
Ik wordt overmorgen op de snijtafel verwacht. Een reactie als de uwe na de GBP geeft wel een goed gevoel.
Dit is beter voor mijn zenuwen, die ik stilaan toch begin te krijgen :x :x
Ik hoop dat ik ook zulke reactie kan plaatsen.

Nog veel succes

achteraf gezien zijn die zenuwen echt niet nodig hoor maar ik begrijp je helemaal ik had die ook op D-DAY.. bekijk het zo het kan er alleen maar beter op worden! :lol:
femke

Keer terug naar Stel jezelf even voor!