En nu...?

Hier kunnen alle bezoekers, indien ze dat willen, zich voorstellen! Zo weten we wat meer over de mensen achter de operaties!

Moderator: Mods & Admins

Re: En nu...?

Berichtdoor Setesh » 04.05.2012 08:32

pebeke schreef:@Setesh: gaan ze ook een gbp doen bij jou? Wat heb je nu 'zitten'?? Wanneer heb je dan zekerheid dat de ziekenkas terugbetaald?
Ik ga het voor alle zekerheid eens vragen als ik op consultatie ga...

Jij kan echt beginnen aftellen nu hé!! Duim voor je :-)

Momenteel heb ik niks zitten maar heb wel een maagring gehad, die is er sinds 2 jaar uitgehaald. En mijn zekerheid is de dokter die zegt dat op de documenten etc. gaat staan dat het medisch is en hij zegt dat de ziekenkas zal terugbetalen en ik heb toch geen redenen om aan hem te twijfelen?
Heb geen zin om de ziekenkas op voorhand al tijd te geven om redenen te zoeken om het niet te hoeven betalen.
Setesh

Berichtdoor ConnyB » 05.05.2012 09:02

Eerste gesprek is achter de rug.
25 mei en 1 juni afspraken bij dietist, psycholoog enz.
Operatie zou ergens eind juni in Leuven gebeuren (Dr Lannoo wil het niet in Diest doen omdat risico met mijn hart te groot is)
Het nemen van mijn medicatie zou geen enkel probleem zijn :)
Afbeelding
ConnyB

Berichtdoor pebeke » 09.05.2012 18:27

@Setesh: morgen is D-day voor jou!! Ik ga aan je denken hoor!! :D

@Conny: dat gaat de goede kant uit! Het einde is in zicht om dan opnieuw te beginnen :lol:

Ik ben gisteren dus op consultatie geweest bij Vleugels. het begon positief, ik kom 'maar' 3 kg tekort voor een BMI van 40, dus qua terugbetaling zit ik goed want die 3 kg is te overbruggen... :-)

Toen begon het! Ik zei dat ik 11 jr geleden bij Heylen was geweest. Ik kreeg onmiddellijk de koude douche! "personen die geopereerd werd door Dr. Heylen, daar beginnen we niet aan, we weten nooit welk drama we gaan aantreffen".
Ik ben dus in huilen uitgebarsten :cry:

na een heel gesprek kwam het dus ter sprake dat ik 5 jr geleden een gastroscopie heb laten uitvoeren in HH in Leuven, dus die foto's heeft hij direct bekeken. Blijkbaar konden ze toen zelfs de opening niet passeren!! In dat verslag staat ook dat er hechtingsmateriaal te zien wat NIET gebruikt dient te worden bij een Mason, die ik (dacht) te hebben. Er is dus een vermoeden dat er een gbp gebeurde... Dit was volgens Vleugels niet ondenkbaar: het gebeurt wel meer dat Heylen een andere operatie uitvoert dan dat hij tegen zijn patiënten zegt en in de verslagen schrijft. Dit was voor mij een slag van de hamer: ik ben misschien bedot???

In elk geval, Vleugels wil eerst verdere onderzoeken doen om te weten welke dingen met mij gebeurd zijn: morgen heb ik een afspraak op radiologie voor een slik-test, volgende week woensdag een gastroscopie. Op beide verslagen die ik moet afgeven heeft hij vermeld dat het om een "Heylen" gaat, extra voorzichtig zijn dus!! Vleugels zei op een gegeven moment dat hij verwonderd was dat ik daar nog zat :cry: :cry: :cry:

Op 22 mei heb ik dan opnieuw een afspraak bij Dr. Vleugels om de resultaten van deze tests te bespreken en dan gaat hij bekijken of hij me kan/wil verder helpen en wat de risico's zullen zijn...

Niet zo positief dus, maar ik geef nog niet op :?
pebeke

Berichtdoor Christiane123 » 09.05.2012 18:50

Goh Pebeke wat een verhaal.
Zal inderdaad wel verschieten zijn als je zo een nieuws krijgt .
Ik kan niks zeggen over dr Heylen daar ik hem niet ken ... maar kan je wel zeggen dat hij niet zo populair is , las hier op het forum reeds veel verhalen over hem die niet zo positief zijn .
Maar als dr .Vleugels u kan helpen zal hij het zeker doen ... het is ne'n creme van ne vent maar vooral een heel bekwame dokter die zeer begaan is met zijn patienten .
Ik duim voor je en hopelijk krijg je goed nieuws op 22 mei :smt023

grtjs van een dr Vleugels fan :smt006
Afbeelding
Christiane123

Berichtdoor Schildkliertje » 09.05.2012 19:20

Amai Pebeke dat is wel een nare ervaring zoiets te moeten horen :-( Ik denk wel dat dhr Vleugels je zal helpen, ik lees hier heel veel goeds over hem.
Opereert die dr Heylen nog ? Wel een schande hoor moest dat waar zijn van een gbp ipv mason.
Ik duim heel hard voor je mee dat je de 22ste goed nieuws krijgt!
52 weken BMI 20
Schildkliertje

Berichtdoor pebeke » 12.05.2012 06:19

hallo, hallo,

drukke dagen achter de rug, wat wil je met 3 kids :-)

Intussen is de sliktest dus gebeurd. Het is een Mason-ingreep (oef!). Dr Vleugels heeft me kort erna gesproken want hij stond er op om bij het onderzoek aanwezig te zijn.

Er is een lek en een fistel zichtbaar zei hij. Mijn vraag dus of die lek betekent dat er nietjes gelost zijn?? "Tja" zei Vleugels "dan komen we bij het volgende, er zijn geen nietjes mevrouw, wat eigenlijk niet kan, tenzij u metaal kan oplossen met uw lichaam?". Weer een klopje van de hamer dus!!
Hij wilde er niet verder over uitweiden, we zien mekaar de 22e...
pebeke

Berichtdoor pebeke » 12.05.2012 06:47

@Christiane: altijd blij te lezen dat er zoveel Vleugels-fans zijn :-)

@Schildkliertje: jaja hij opereert nog steeds!! In de Welnesskliniek in Genk (lekker privé), en nog altijd op de "ouderwetse manier", het volledig openleggen van de buik. Mijn litteken loopt van net tussen mijn borsten tot net boven mijn navel. :-( Een bikini zit er dus sowieso nooit in...
pebeke

Berichtdoor actief » 12.05.2012 09:19

Hoi Pebeke,

Ik ben echt gechoqueerd door uw verhaal.... Dat zoiets zomaar kan!!??
Wees blij dat je het nog kan navertellen en dat je nu blijkbaar wel zult de goeie zorgen krijgen waar je recht op hebt.
We duimen met je mee voor een goed resultaat!

Groetjes,
Actief
Afbeelding

1ste afspraak:08/06/2012 Dr. Dillemans
2de afspraak: 07/08/2012
3e afspraak+ademtest: 24/08/2012
GBP: 21/09/2012 - Brugge Dr.Dillemans
actief

Berichtdoor Schildkliertje » 12.05.2012 14:23

Amai Pebeke, gewoon schandalig zeg! Ik hoop in elk geval dat er niet teveel mensen bij hem meer terecht komen en vooral ook dat er voor jou snel een oplossing is.
Kan je geen stappen ondernemen tegen die dokter Heylen ?
52 weken BMI 20
Schildkliertje

Berichtdoor nebbes » 12.05.2012 14:55

pebeke schreef:
@Schildkliertje: jaja hij opereert nog steeds!! In de Welnesskliniek in Genk (lekker privé), en nog altijd op de "ouderwetse manier", het volledig openleggen van de buik. Mijn litteken loopt van net tussen mijn borsten tot net boven mijn navel. :-( Een bikini zit er dus sowieso nooit in...

Dat er geen collega chirurgen zijn, die ingrijpen, als deze arts er zo'n potje van maakt..... :?:
Ik meen me te herinneren, dat iemand op dit forum zei, dat hij trots vertelde, dat hij alles (ook van binnen) hechtte, omdat dat veel beter zou zijn, dan die nietjes...
En dan dat enorme litteken, dat je bij deze man oploopt...Totaal onnodig!
Afbeelding
Maagband in 07- 1996, Beverwijk.
Verwijdering Mb op 18-11-2009, door dr.Dillemans, Brugge
Gastric Bypass op 17-02-2010, dr. Dillemans.
Banding GB op 23-09-2011, dr. Dillemans.
nebbes

Berichtdoor pebeke » 12.05.2012 16:23

Schildkliertje schreef:Amai Pebeke, gewoon schandalig zeg! Ik hoop in elk geval dat er niet teveel mensen bij hem meer terecht komen en vooral ook dat er voor jou snel een oplossing is.
Kan je geen stappen ondernemen tegen die dokter Heylen ?

als ik financieel voldoende bemiddeld was zou ik stappen ondernemen schildkliertje, maar ik vrees dat ik er niet tegenopkan...
pebeke

Berichtdoor pebeke » 12.05.2012 16:26

@actief: ik ben m e deze week enorm bewust van het feit dat het anders had kunnen aflopen en ik hoop dat Dr Vleugels me wil helpen...
pebeke

Berichtdoor actief » 13.05.2012 23:07

Ben blij in jouw plaats Pebeke dat je nu wel in goeie handen bent.
Ik heb er nog zitten over nadenken dit weekend. Het is onvoorstelbaar dat zoiets allemaal zomaar kan gebeuren maar inderdaad, niet iedereen is genoeg bemiddeld om het op te nemen tegenover zo iemand, en daar rekenen zij wellicht ook wat op hé... Mijn maag keert er van om als ik daarover blijf nadenken.
In ieder geval veel succes en hou ons op de hoogte hé!

Groetjes,
actief
Afbeelding

1ste afspraak:08/06/2012 Dr. Dillemans
2de afspraak: 07/08/2012
3e afspraak+ademtest: 24/08/2012
GBP: 21/09/2012 - Brugge Dr.Dillemans
actief

Berichtdoor halifax » 14.05.2012 09:54

Amai Pebeke; inderdaad een koude douche..
Je hoort erg vaak heel slechte verhalen over dr Heylen. Hij mag zelfs in bepaalde ziekenhuizen niet meer opereren... Moet je niet vragen...
Ik denk dat je met je huidige arts wel met een "serieuzer" chirurg te maken hebt. Hopelijk kan en zal hij je wel helpen.
Al begrijp ik wel dat het voor je huidige arts niet leuk is om die "shit-job" van de voorganger te moeten gaan uitpluizen en oplossen... Niemand lijmt graag de brokken veroorzaakt door een ander.. Maar hij is wel serieus genoeg om je daarrond geen zand in de ogen te strooien.

Er zijn in België nog meerdere dokters die er om gekend zijn dat ze de "moeilijke gevallen"; zoals jij er nu ook eentje bent, durven en kunnen aanpakken. Dus als je huidige chirurg het al bij al mss toch niet echt goed aandurft; blijf niet bij de pakken zitten; wend je dan tot dr Valk (Stuivenberg Antwerpen) of tot dr Dillemans (stJan Brugge). Ik ben er zeker van dat een van die 2 je wss wel zal willen/kunnen helpen.

Succes!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wVw1NgR/]
Afbeelding
[/url]

Ooit was ik een dik rupsje... Nu stilaan een
klein vlinderke! >gbp 6 mei '10<
halifax

Berichtdoor pebeke » 15.05.2012 19:06

bedankt Halifax voor de bemoedigende woorden.
Morgen staat de gastroscopie op het programma. Gelukkig heb ik een bzin die heel begripvol is hieromtrent. Ik heb ook wel meteen open kaart gespeeld met haar zodat ik niet 'zomaar' naar het ziekenhuis ga...
pebeke

VorigeVolgende

Keer terug naar Stel jezelf even voor!