@Setesh: morgen is D-day voor jou!! Ik ga aan je denken hoor!!
@Conny: dat gaat de goede kant uit! Het einde is in zicht om dan opnieuw te beginnen
Ik ben gisteren dus op consultatie geweest bij Vleugels. het begon positief, ik kom 'maar' 3 kg tekort voor een BMI van 40, dus qua terugbetaling zit ik goed want die 3 kg is te overbruggen...

Toen begon het! Ik zei dat ik 11 jr geleden bij Heylen was geweest. Ik kreeg onmiddellijk de koude douche! "personen die geopereerd werd door Dr. Heylen, daar beginnen we niet aan, we weten nooit welk drama we gaan aantreffen".
Ik ben dus in huilen uitgebarsten
na een heel gesprek kwam het dus ter sprake dat ik 5 jr geleden een gastroscopie heb laten uitvoeren in HH in Leuven, dus die foto's heeft hij direct bekeken. Blijkbaar konden ze toen zelfs de opening niet passeren!! In dat verslag staat ook dat er hechtingsmateriaal te zien wat NIET gebruikt dient te worden bij een Mason, die ik (dacht) te hebben. Er is dus een vermoeden dat er een gbp gebeurde... Dit was volgens Vleugels niet ondenkbaar: het gebeurt wel meer dat Heylen een andere operatie uitvoert dan dat hij tegen zijn patiënten zegt en in de verslagen schrijft. Dit was voor mij een slag van de hamer: ik ben misschien bedot???
In elk geval, Vleugels wil eerst verdere onderzoeken doen om te weten welke dingen met mij gebeurd zijn: morgen heb ik een afspraak op radiologie voor een slik-test, volgende week woensdag een gastroscopie. Op beide verslagen die ik moet afgeven heeft hij vermeld dat het om een "Heylen" gaat, extra voorzichtig zijn dus!! Vleugels zei op een gegeven moment dat hij verwonderd was dat ik daar nog zat
Op 22 mei heb ik dan opnieuw een afspraak bij Dr. Vleugels om de resultaten van deze tests te bespreken en dan gaat hij bekijken of hij me kan/wil verder helpen en wat de risico's zullen zijn...
Niet zo positief dus, maar ik geef nog niet op