Hallo May,
met deze welkom

Ik zelf ben ook altijd mollig geweest ,en 6 jaar geleden heb ik samen met mijn huisdokter er 35 kilo afgekregen ,ikke blij natuurlijk en vond veel meer kledij..
Maar heb er maar 1 jaar genot kunnen van hebben ,want jaja opeens was ik zwanger van mijn oudste zoontje.. dus door mijn eigen fout heb ik mij laten gaan...
Nu kon ik eens eten zonder ze mij bezagen of antwoord gaven ,want tja nu kon ik eten voor twee ...natuurlijk verkeerd van mij om zo te denken eh...
dan 2 jaar later volgde mijn twee kind en nu zeven maand later mijn derde kind...
met resultaat drie cijfertjes op de weegschaal
vroeger nooit geen last gaan van pesterijen of dergelijke... ook niet van pijnlijke gewrichten enzo..
maar nu sinds mijn laatste zwangerschap pijn overal ,er is geen plaatske waar ik geen pijn heb...
nu 30 maart heb ik eerst operatie vant hart gehad (heb hartritmestoornissen)
en daar heb ik toestemming gevraagd in gasthuisberg wat ze er van vonden ,en raar maar waar ,mijn cardioloog en de mensen van de afdeling hart staan er eigenlijk niet achter of het moet niet anders meer kunnen ...
nu heb ik toch een afspraak gemaakt met de dokter vankeirsbilck..en mag ik de 22ste op gesprek ,heb dat gesprek nu wel al eens gehoord ,want mijn mama heeft het een jaar geleden laten doen..
en juist die persoon zegt nu tegen mij dat ik goed moet nadenken over mijn beslissing ,omdat ze zegt ja ik heb een mooier lichaam (voor de buitenwereld voor de moment) want ze heeft wel veloverschot ,maar dat mag je het eerste jaar niet laten weghalen.
maar het eten is een ramp!!!!
maar natuurlijk hangt dan van mens tot mens af eh...
ken er ook wel die het nu 7 jaar hebben en die stilaan terug bijkomen dus ...
de dokter waar jij naar toe gaat ken ik natuurlijk niet..
Ik sta wel achter mijn beslissing ,maar twijfel of ik het wel kan gaan laten doen omdat mijn bmi natuurlijk geen 40 is (nog niet) en eten om bmi 40 te krijgen vind ik er wat over
dus ga horen wat hij zegt.. maar het dik zijn zit in de familie...dus hopen op goed geluk!!!
heb lang getwijfeld omdat ik dan nog jonge kindjes heb en ja ik ben iemand die altijd een erge scenario voor haar ziet
ben ook blij dat ik mijn hartje hier eens kan luchten ,met mensen die mij begrijpen
vele groetjes Bustertje