Hallo Lief,
Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje,mijn bmi is ook maar 37 ..
Maar nu eten om echt die kilo's bij te komen zie ik toch niet zitten hoor...
Ergens heeft u vriendin wel een punt ,want ik zelf denk ook zo van ja ik kan een dieet volgen en kilo's kwijt spelen zoals andere keren ,maar als ik er mee stop ,kom ik terug bij
Maar en nu ga je mij mss de boeman vinden....
Het is niet als je een gb hebt dat je geen ''dieet'' meer moet doen eh....!!!
Dan moet je nog altijd op u voeding kijken of je komt ook terug bij hoor!
denk dat de mensen dat vergeten hoor, ik zelf wil dolgraag ook een gb en heb nu terug een afspraak met de dokter om te horen hoe en wat... de 22ste moet ik terug bij hem zijn.
Maar je moet ook een klik maken en weten dat je wel kunt eten ,maar beetjes en dat je toch ook nog op vetten ,suikers en dergelijke moet kijken ...is mij toch altijd gezegd geweest hoor!
dus het is niet alleen van ik wil het hebben ,je moet er ook mentaal klaar voor zijn want het vraagt toch enorm energie en karakter ,want je hebt zin in vanalles en je kunt het bijna niet meer eten...
allee ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...
denk dat sommigen een beslissing nemen van vandaag op morgen en zeggen nu moet ik een gb hebben ,maar het blijft wel een ingrijpende operatie die heel u leven veranderd eh... oke wel positief...maar soms ook negatief
ik ben daar nu 2 jaar mee bezig om het te laten doen en nu pas voel ik mij er echt klaar voor ,omdat mijn moeder het een jaar geleden laten doen heeft... en als ik daar moet op voort gaan ,ja dan liet ik het niet doen ,want mijn mama kan niets meer eten ,na een jaar leeft mijn moeder nog altijd op een beschuit!
de enige vraag die ik mij stel is ,ga ik goed genoeg zijn met zo weinig te eten om voor de kids te zorgen (heb drie kleine kindjes) bv duizelig ,moe enzo...
ik raad het zeker niet af een gb ,maar besef dat je ook dan u eetstijl moet veranderen...
groetjes Bustertje