Welkom, Dat gaat daar nog redelijk vlot in Roeselare hoor

Eerst U afspraak bij Dr. Smet, hij zal U alles haarfijn uitleggen ( binnen komen ziekenhuis in de gang rechts en daar de lift omhoog 1 verdiep en terug rechts en je zit bij Dr. Smet en D. Pattyn) Na U gesprek ga je een vragenformulier krijgen en ga je daar moeten invullen. Eindelijk stomme vragen als je dat ziet de eerste keer, maar door ervaring weet ik dat ze nuttig zijn

Ze kunnen al veel uit maken of je psychisch in orde bent

Ja want bij de vooronderzoeken ligt die vragenlijst bij de psycholoog en staat er een score op. Maar is niet moeilijk als je eerlijk antwoord op die vragenlijst hoor. Ze stellen vragen en op het volgende blad komt die zelfde vraag terug maar anders geformuleerd, dus gewoon eerlijk zijn. Daar in het secretariaat gaan ze kijken voor de vooronderzoeken. Als het lukt alles op 1 dag, ben je er lekker vanaf. Na de vooronderzoeken een weekje erna mag je terug bij Dr. Smet en hij zal U weten te vertellen of je terug betaald krijgt en krijg je U datum. Ik had alles rond op 3 weken. Het voordeel daar in Roeselare dat je na de GBP direct mag eten wat de pot schaft en dat is het belangrijkste vind ik persoonlijk.

Die dokter van U rug, werkt hij ook in het HH in Roeselare? ik ga bij Dr. Deruytter in Roeselare voor mijne rug. Het is een groot verschil dat je zo geen gewicht meer moet mee dragen voor de rug hoor, ik voel mij veel beter Maar ook is het bij iedereen zo verschillend aan de rug, maar ben er toch beter bij gevaren met die kilo's minder te moeten dragen.
Ik wens U veel succes, heb je vragen vuurt maar af, je mag mij persoonlijk sturen. Het antwoord komt, is het niet direct is het de volgende ochtend

Doe alvast vele groeten aan Dr. Smet van Tineke

Hij begint al te lachen van als hij mijn naam hoort.