lelijke litteken

Het leven na de Gastric Bypass ingreep; wat mag en kan je eten, hoe zit het met drinken, alchohol, dumping? Kan je nog zwanger worden? Hoe lang duurt de vermageringsperiode?
Dit en nog veel meer!

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
mieke4600

lelijke litteken

Bericht door mieke4600 » 29 sep 2016, 17:25

Zijn hier nog mensen die lelijke littekens hebben
mijn litteken waar drain zat is tot 2 keer opengesprongen ,mijn gbp chirurg 1 keer tetug opengemaakt na fistel ,mazr heeft niks geholpen
arbeidsgeneesheer zei vorig jaar nog laat het nakijken of je hebt plastisch chirurg 'ofig ,heb het meermaals aangekaart
nu zit ik precies met 2 navelbuiken ,heb nogthans vanalles gesmeerd en train erg veel
het is echt lelijk
gbp 7/9 /15 Door dr vleugels in genk(slechte ervaring)
8/1/16 verandering van chirurg(heel tevreden nu)dokter lannoo is top

pheito

Re: lelijke litteken

Bericht door pheito » 02 okt 2016, 12:19

Dag Mieke, mijn littekens zijn niet zo lelijk maar 2 van de 5 blijven heel duidelijk staan. Ze liggen ook iets zwaarder 'op' mijn huid. Maar ik blijf smeren en misschien verdwijnt dit nog wel, een klein beetje, naarmate de tijd vordert. We wisten dat dit erbij kon horen he. :) Maar ik had geen complicaties of dergelijke. Het smeren en trainen zal wel wat helpen maar uiteindelijk is het ook je huidtype. Ik was heel verbaast, ik heb oude littekens die heel mooi genezen zijn en je niet meer ziet dus ik dacht deze zullen wel meevallen. Toch zijn ze heel goed zichtbaar, maar als dat het enige nadeel is bij mij neem ik het er graag bij.. ;)
13/12 preoperatief dieet, 22/12 GBP door dr. Lafullarde.

mieke4600

Re: lelijke litteken

Bericht door mieke4600 » 13 nov 2016, 19:17

bij mij echt lelijk dus echt precies een tweede navel buik,en ik sport veel gaat niet weg ,vind het jammer want had de chirurg die mij opereerde gewaarschuwd omdat wonde 2 keer was open gesprongen
ga nog even afwachten maar vrees ervoor
gbp 7/9 /15 Door dr vleugels in genk(slechte ervaring)
8/1/16 verandering van chirurg(heel tevreden nu)dokter lannoo is top

Plaats reactie