Pijnlijke steken

Heeft u problemen met inloggen, verschijnt er maar de helft van de tekst op uw scherm, bent u uw paswoord vergeten? Meld het hier of stuur de administrator een mail : [email protected]!

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
Osselbozzeke

Pijnlijke steken

Bericht door Osselbozzeke » 07 feb 2015, 14:23

Hallo iedereen,

Ik ben een kleine 2 weken geleden geopereerd met geen last of pijn achteraf...nu zit ik na wat inspanningen met enorm steken in de linker zijde van mn lichaam net onder de borst die exht zeer pijnlijk zijn ...het lijkt een beetje op de pijn van een pijnlijke milt na zware inspanningen...heeft hier iemand nog last van of van gehad ? Of eventueel een uitleg voor dit ?

Hartelijk dank ,

Osselbozzeke

TamaraL

Re: Pijnlijke steken

Bericht door TamaraL » 07 feb 2015, 14:37

Hallo,

Ik ben 18/12 geopereerd en heb hier ook een aantal weken last van gehad. Me haasten en iets te rap doorstappen... auw! Net of ik gelopen had. Echt pijnlijk. Ben eens halverwege de carrefour tussen de rekken blijven staan om naar adem te happen, was te vlug door de winkel aan het crossen ;-) Nu, bijna twee maand na de operatie heb ik er geen last meer van.

Mar10

Bericht door Mar10 » 07 feb 2015, 15:28

Ik heb daar nu, na 4 maanden, soms nog last van maar het is al veel beter. 't Hoort er bij zeker?
Afbeelding
GBP op 24 september 2014

Osselbozzeke

Bericht door Osselbozzeke » 07 feb 2015, 16:12

Ok bedankt dames, ben al lang blij dat ik niet de enige ben ....al is het inderdaad een pijnlijke zaak ...denk dat we ons vaak teveel willen haasten en ons zo overzetten...:-)

Plaats reactie