Spam op de website!

Heeft u problemen met inloggen, verschijnt er maar de helft van de tekst op uw scherm, bent u uw paswoord vergeten? Meld het hier of stuur de administrator een mail : [email protected]!

Moderator: Mods & Admins

lots

Re: Spam op de website!

Bericht door lots » 16 jan 2011, 21:01

Ik zal dus als 'DWAZE' niet meer reageren he hier ....

:?
GBP : 7/10/2010 -- Roeselare

Afbeelding

alain

Bericht door alain » 16 jan 2011, 22:17

Ja de mensen die hun ergernis durven te uiten en zeggen wat er op hun hart ligt worden hier als dwazen bestempeld.
Deze DWAZE houdt het hier voorlopig ook voor gezien.
Afbeelding
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Els
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Els » 17 jan 2011, 01:16

Dat er gereageerd wordt op de spamberichten en dat wanneer de website gehacked wordt door spambots ergernis ontstaat, begrijp ik maar al te goed want dat irriteert mij ook.
Dat er hier mensen door feiten, die volledig buiten mijn controle liggen, mij persoonlijk op zeer beledigende wijze beginnen aan te spreken, pik ik niet. Zo simpel is het. Mensen die zich aangesproken voelen als "dwaze" verzoek ik zeer vriendelijk andere oorden op te zoeken.

Ik wil de mensen die mij per e-mail verwittigen wél bedanken; zoals ik als zei in het vorige onderwerp: ik handel in stilte en heb niet altijd de tijd om iedereen terug te mailen, maar ik apprecieer het enorm! Voilà, ik denk dat iedereen zijn zegje nu wel heeft kunnen doen. Case closed.

Gesloten