Een maand na operatie Distal Gastric Bypass 17 aug 2011

Hoe met dit forum werken?

Moderator: Mods & Admins

Een maand na operatie Distal Gastric Bypass 17 aug 2011

Berichtdoor shady » 21.09.2011 15:08

Beste Lotgenoten

Het is nu maand na mijn operatie Distal Gastric Bypass voel ik me goed. Eerste weken niet zo best was heel snel moe, stijf, zwak. Maar nu beter.Voor de operatie woog ik 134.5 kg en drie weken na de operatie ben ik naar controle geweest en woog ik 112.9 kg. Dus het gaat snel. Het enige wat ik minder vind is dat ik heel veel laast heb van obstipatie en dat is heel pijnlijk. Van de huisarts heb ik nu wel een middel gekregen dat mijn darmen een beetje soepel houd. Met eten gaat het langzaamerhand. na ongeveer 3 weken helder ben ik overgegaan naar voedingssuplimenten zoals ensure maar mijn lichaam accepterde dat niet. Voel na gebruiken van ensure pijn in mijn maag buik en darmen. Dus ben ik meteen meegestopt. Nu gebruik ik krackers en gepureerde maaltijden groenten en fruit. Al bij al is het hele operatie meegevallen en voel ik me goed en gezond. Hoop dat de kilo's er heel snel kunnen wegvliegen.

Wil graag weten als er nog mensen zijn die deze operatie hebben ondergaan en wat hun ervaringen hierbij zijn. Als je vragen hebt hoor ik het graag.

Wij blijven allemaal vechten naar onze streefgewicht en kunnen via deze geweldige site ervaringen met elkaar delen.

Dikke knuffel

Shady :D
Afbeelding
2005 maagbandje
2006 GBP
16 aug 2011 distal GBP
shady

Keer terug naar Spelregels van het forum