resultaten na langere tijd bij dr. Lemmens

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

ciaobella

Re: resultaten na langere tijd bij dr. Lemmens

Bericht door ciaobella » 15 dec 2010, 15:04

Wanneer ben jij dan gestopt met afvallen miekske?
Na hoeveel maanden?

Afbeelding

GBP dr. Lemmens op 12/08/2010

saradanny
Contacteer:

Bericht door saradanny » 15 dec 2010, 15:47

das waar,op de moment valt men vel heel goed mee en men buik trekt al goed in,ik hoop da het bij mij ook meevalt een beetje is natuurlijk alty normaal en dan zal ik er ook niets aan veranderen,heb meer schrik vo een operatie aan men vel dan da ik had aan de gbp hehe
ik neem nu ook alty zo een babyoliebadje voor men vel omdat het toch heel droog is,kapper zei ook da men haar heel dun sta,da zal dan ook een nadeel zijn van de gbp maar das het minste :wink:
16/11/2010 gbp dr lemmens
24/01/2012 BWC--- dr lemmens
09/12 dubbele nierontsteking sindsdien weer 20kg bijgekomen
24/2/2014 start koolydraatarm dieet 84.3kg
17/2/2014 78.2kg

Afbeelding

dinneken

Bericht door dinneken » 15 dec 2010, 15:55

ook ik ben geholpen door dr Lemmens op 21/01/2009.
Nu na bijna 2 jaar 60 killo lichter en zeer tevreden,de eerste 6 maand wel wat moeten zoeken en nieuwe eetgewoonten aanleren maar nu gaat alles vlot en eet ik terug alles.
Ik sta eigenlijk al een jaar op dit gewicht met een kleine schommeling van 1 a 2 kg dus mij hoor je niet klagen.

Afbeelding

21/1/2009 gbp door dr lemmens sint niklaas

http://www.mijnalbum.nl/Album=WAMNM7HR

saradanny
Contacteer:

Bericht door saradanny » 15 dec 2010, 22:04

amai proficiat dinneken,ik eet nu alles al wa mee van wa er gewoon gegete word in het gezin,probeer er wel rekening mee tehouden da ik zowat light producten gebruik maar kan tot hier toe alles al goed verdragen :wink:
16/11/2010 gbp dr lemmens
24/01/2012 BWC--- dr lemmens
09/12 dubbele nierontsteking sindsdien weer 20kg bijgekomen
24/2/2014 start koolydraatarm dieet 84.3kg
17/2/2014 78.2kg

Afbeelding

Evi Gaspard

Bericht door Evi Gaspard » 17 okt 2011, 10:02

Leuk,leuk! Net de verhalen die ik hoopte te lezen over de resultaten bij dr. Lemmens...
Ik hoop binnen een jaar ook zo'n positief bericht te kunnen posten!

Evi
GBP 30/11/2011

kapellen106

Bericht door kapellen106 » 17 okt 2011, 10:22

Hallo Evi,
Ik ben op 2 augustus 2010 geopereerd bij Dr. Lemmens en ben +-/ 60 kg afgevallen. In het begin ging het afvallen vrij traag, maar na 2 maanden ging het vanzelf.
Heb wel een tekort aan Vit. D en Vit. B12 gehad. Heb ampullen moeten nemen en 6 maanden spuiten gehad B12. Vorige maand ben ik op controle geweest en mijn
bloed was in orde. Moet pas in februari terug gaan. Heel veel succes gewenst met je operatie !!!!!
GBP Dr. Lemmens 02/08/2010

Miekske1984

Bericht door Miekske1984 » 17 okt 2011, 21:35

ik ben zo'n 52 kg afgevallen. ik moet nu spuiten krijgen voor vitamine B12. ik heb ook al vitamine D tekort gehad. uiteindelijk is het een geslaagde operatie. nu nog volgend jaar de bwc.
GBP 11/01/2010 dr lemmens

Afbeelding

ciaobella

Bericht door ciaobella » 17 okt 2011, 22:10

Hier ook een heel geslaagde operatie hoor.
Ik ben nu bijna 40kg afgevallen, mijn doel was 35kg.
Ik ben nu zwanger en wel enorm misselijk, maar dat zou door de zwangerschap komen.
Na mijn zwangerschap zou ik ook eens uitkijken voor een BWC.
Ik heb ook al eens een vit D tekort gehad, maar met D-cure was dit vlug opgelost.

Afbeelding

GBP dr. Lemmens op 12/08/2010

Amaryliss

Bericht door Amaryliss » 10 okt 2015, 18:17

Ik ben meer dan twee jaar geleden geopereerd door dr. Lemmens.
Hij heeft bij mij een fobiring geplaatst & ik ben hier nog heel regelmatig echt ziek van. Kan bijna geen warme maaltijden eten (aardappelen, groenten, vlees, deegwaren, rijst,...) en geen brood (of pistolets, sandwichen,...) Blijft allemaal achter (of voor) die ring zitten en dan komt het er met veel pijn terug uit.
Zou nooit van mijn leven nog terug bij dr. Lemmens gaan! Ben zelfs gestopt met de nabehandeling bij hem, omdat hij zo onvriendelijk is.
3 juni 2013: GBP bij Dokter Lemmens (Sint-Niklaas)
BMI toen: 53
Gewicht toen: 154 kg
Gewicht nu: +/- 95 kg
Leeftijd: 26 jaar

Mar10

Re:

Bericht door Mar10 » 10 okt 2015, 20:42

stellake schreef:sorry :!: ik vind wel dat het uit maakt door wie je geopreerd word
de ene chirurg is de andere niet
er zijn chirugen die 5 operatie per dag doen er er zijn er die er 8 doen en nog meer doen
dan heb je nog chirurgen die naam hebben zeer goed te zijn
maar de opratie niet zelf uit voeren die gaat kijken in verschillende operatie zalen waar operatie door andere dokters uitgevoerd worden :shock:
dus het maakt veel uit
Dat is zeker zo!!!! Die met de grootste naam en faam is er zo eentje!
Afbeelding
GBP op 24 september 2014

yelke

Re: dr lemmens sinds 2008 gbp geopereerd

Bericht door yelke » 23 apr 2016, 20:18

ciaobella schreef:Ah dawn het is goed om te weten.

Ik snap wel dat het niet uitmaakt door wie je geopereerd bent.
Maar ik denk dat jeje toch het meeste verbonden voelt met mensen die door dezelfde arts geopereerd worden.
En omdat ik heel weinig lange termijn verhalen lees van dr. Lemmens vroeg ik mij dit dus af.

Ik zie wel dan anderen van een andere dokter mooie resultaten hebben op lange termijn en doet echt goed om te lezen maar ik vroeg mij dus af hoe dit bij dr. Lemmens is.

yelke

Bericht door yelke » 23 apr 2016, 20:20

ben sinds 2008 geopereerd door hem (gbp) met fobie ring 43kg eraf en nu weer 20 erbij kan t niet tegen houden met niets ,mss met de hormonen ik niet meer afval schildklier werkt amper en bijnier een nodule gevonden 1cm kan slecht eten en geef ook nog over soms ik 2dagen hetzelfde eet bv den ene dag blijf het erin en de andere dag komt het eruit ....ook rijst 1/4 van 1 zakje en spaghetti 1 hapje op een vork das alles ook noedels ga niet brood dan weer wel maar ook niet alle brood krokante broodjes dan weer wel vis en melk niet yogurt ook niet drink thee met citroen af en toe koffie met melkpoeder coffee mate van nestle soep en fruit gaat dan ook weer behalve een appel die stoof ik of maak appelmoes ervan zal altijd een gevecht blijven ik at nooit veel maar kreeg wel diabetes2 en astma copd en had een bmi van in de 50 dodelijk dus dan was de keuze gauw gemaakt

Miekske1984

Bericht door Miekske1984 » 24 apr 2016, 10:03

hallo yelke, ik ben in 2010 geopereerd door dr lemmens, eerst was ik zo'n 60 kg af, maar bij mij is er ook zo'n 20 kg bijgekomen. ik neem ook wel nog medicatie in. ik probeer nu wat van de koeken en snoep af te blijven en een paar keer per week te gaan fietsen. nu zakt mijn gewicht wel een beetje. ik had voor mijn operatie een hele hoge bloeddruk en nu is het soms omgekeerd. ik heb soms een te lage bloeddruk. ik kan moeilijk brood en vlees eten.
GBP 11/01/2010 dr lemmens

Afbeelding

sylvia100

Bericht door sylvia100 » 17 mei 2016, 07:50

Sorry maar veloverschot dat trekt niet bij hoor :-(

yelke

Bericht door yelke » 24 nov 2016, 22:11

Miekske1984 schreef:hallo yelke, ik ben in 2010 geopereerd door dr lemmens, eerst was ik zo'n 60 kg af, maar bij mij is er ook zo'n 20 kg bijgekomen. ik neem ook wel nog medicatie in. ik probeer nu wat van de koeken en snoep af te blijven en een paar keer per week te gaan fietsen. nu zakt mijn gewicht wel een beetje. ik had voor mijn operatie een hele hoge bloeddruk en nu is het soms omgekeerd. ik heb soms een te lage bloeddruk. ik kan moeilijk brood en vlees eten.
ik heb nu gauw lage suiker tegenover vroeger diabetes II ik mag veel eten of weinig of dieeten niks helpt meer kan het niet tegen houden snoepen doe ik bijna nooit ik durf iets te nemen maar kan slecht tegen zoete dingen nog tegen ook geen cola meer al heb ik dat nooit veel gedronken , vandaag 1 kiwi en 2pistolekes op ganse dag durf niet meer eten angst ik nog meer ga bijkomen 25/26kg is veel heb dan ook copd kan niet fietsen heb maar halve longinhoud en is ook moeilijk stappen ga dan wel weer maar ook niet crossen hangt ook van het weer af ; kga 5december is naar een andere dokter voor een andere opinie want diegene me opereerde heeft me wat aan gedaan pffffff man man als ze maar geld zien leven ze de rest kan hun niks schelen denk ja sorry voor men uitleven wens u t beste toe die fobiering is ook geen goede optie heb die ook en is me al door paar dokters gezegd die weg te doen maar dan zegt dr lemmens als je dit doet kom je weer bij als voorheen en nu ? nu kom ik ook bij 26kg en ben ik ook bijna waar ik toen was dus ja trekt op niks zijne uitleg ook nam hij men navel weg zonder ik hem toelating gaf nu heb ik al 5j elke maand 2keer een blaasontsteking heb dit mss heel men leven is paar keer gehad en nu dag op dag een blaasontsteking al verschillende ziekenhuizen gedaan is niks aan men blaas hijzal wel weten wat er mis ging mja zal hij ook nooit zeggen en toegeven ken hem ook sinds 1983 erg dat men mensen zoiets aan doet en hij word er dan nog voor betaald toen hij die navel weg nam en ik werd wakker en mocht gaan plassen toen voelde ik het direkt elke minuut naar de wc en ik heb nog iets gevraagd aan de verpleging maar kreeg niks thuis gekomen ben ik naar de huisarts gevoerd en daar kwam uit ik blaasontsteking had met bloed in men water ik zit er wel mee .HOOP voor u toch t beste en thx ook voor u reactie

Plaats reactie