Maagband - Dr. Van Miegroet Sint-Niklaas

Hier kunnen er vragen, opmerkingen, ervaringen en tips in verband met andere vermageringsoperaties gepost worden.

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
Rhune

Maagband - Dr. Van Miegroet Sint-Niklaas

Bericht door Rhune » 04 sep 2014, 17:01

Hey allemaal,

Ik heb een weekje geleden een maagband laten plaatsen. Ik moet zeggen dat ik me beter voel dan dat ik gedacht had. Nu 2 weken vloeibaar voedsel en daarna mag ik terug overschakelen op het gewone voedsel. Vloeibaar voedsel gaat goed binnen en blijft ook binnen :D Hopelijk blijft dit ook zo als ik volgende week mag overschakelen.

Nog iemand onlangs een maagband laten plaatsen ?

Groetjes :D

Pinkje

Re: Maagband - Dr. Van Miegroet Sint-Niklaas

Bericht door Pinkje » 04 sep 2014, 22:23

Welkom op het forum, plaatsen zij dat nog? Ik weet dat mijn chirurg dat al niet meer doet van voor mijn GBP ( 5,5 jaar ) te veel problemen mee zei hij. Als ik zie zijn de meeste van een maagband overgeschakeld naar een GBP, de reden omdat er te veel problemen mee waren. Maar ik wens U alvast veel succes mee het afvallen nu.
GBP 17.02.09 in Roeselare Dr Bart Smet
Interne darmhernia 28.07.2010 Dr Pattyn
50 kg afgevallen van 108 kg naar 58 kg
BMI 21,6
BWC 22 maart 2011 Dr Bart Smet
Gal verwijderd op 11 januari 2016 Dr Bart Smet

Rhune

Re: Maagband - Dr. Van Miegroet Sint-Niklaas

Bericht door Rhune » 05 sep 2014, 09:03

Hey Pinkje,

Ja inderdaad, Van Miegroet plaatst die nog in Sint-Niklaas.
Ikzelf heb niet gekozen voor een bypass omdat ik anders teveel zou gaan afvallen. Ik ben niet mager van bouw en anders zou dat misschien niet mooi zijn. Ik hoop voor mij dat de maagband zijn werk zal doen in combinatie met mijn sterke wil en dat ik hiermee geen problemen zal krijgen.

Groetjes :D

Plaats reactie