wie nog een maagband?

Hier kunnen er vragen, opmerkingen, ervaringen en tips in verband met andere vermageringsoperaties gepost worden.

Moderator: Mods & Admins

nebbes

Re: wie nog een maagband?

Bericht door nebbes » 29 okt 2015, 16:18

Ik heb wel bij vlagen veel pijn gehad van mijn slippende maagband, maar dat realiseerde ik me pas achteraf. Bij mij is hij er dus in 2009 uitgehaald en toen was duidelijk, dat hij veel erosie had veroorzaakt. Ik moest daarom voor mijn gastric bypass eerst 3 maanden genezen, voor dr, Dillemans de gb wilde doen. Nu heb ik inmiddels een nieuw bandje over mijn gb heen en daar ben ik erg blij mee. Laat het aan je chirurg over, of je bandje vervangen moet worden of niet. Bij wie ga je?
Afbeelding
Maagband in 07- 1996, Beverwijk.
Verwijdering Mb op 18-11-2009, door dr.Dillemans, Brugge
Gastric Bypass op 17-02-2010, dr. Dillemans.
Banding GB op 23-09-2011, dr. Dillemans.

elsuitbels

Re: wie nog een maagband?

Bericht door elsuitbels » 05 nov 2015, 11:03

Goedemorgen,
et een gastroscopie laten doen en ja ik heb erosie te hoogte van de maandband, nu nog 2 weken voor ik bij de dokter langs. Maar vermoed wel dat hij eruit zal moeten. Maar ik maak geen kans op een andere operatie. Of moet alles zelf betalen en dat kan ik financieel niet aan, want dat is niet te betalen. balen is het, ik zou willen huilen maar dat lost ook niets op. Ik wil hem echt niet kwijt maar het zal moeten geen andere keuze vermoed ik.Hopelijk win ik de lotto maar ik speel niet mee.
Zijn er nog mensen met erosie van de maagband, wat is er bij jullie gebeurd???? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Plaats reactie