Mijn groep

Hier kunnen er vragen, opmerkingen, ervaringen en tips in verband met andere vermageringsoperaties gepost worden.

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
jaane
Contacteer:

Mijn groep

Bericht door jaane » 17 mar 2006, 10:28

Hallo

Ik ben pas zelf een msn group gestart...omdat ik nergens één vind voor mensen met een scopinaro..wel alle andere vermageringsoperaties etc...
Ikzelf zou graag wat mensen leren kennen om ervaringen uit te wisselen..en tips te krijgen ivm voeding en medicatie etc...
Daarom stuur ik nu iedereen...die ik tegenkom op het net dit mailtje...het is een gratis site..en of je lid wordt is volledig vrijblijvend...maar het zou wel fijn zijn dat we daar mensen in dezelfde situatie samenkrijgen..want van enkele heb ik toch al gehoord dat ze er ook behoeft aan hebben!
Je kan er je ervaringen kwijt...tips...recepten...wat je ook maar kan bedenken...

Dit is de link :

http://groups.msn.com/Scopinaro/_whatsnew.msnw

Dus mensen ...als jullie ook graag een plaatsje hebben waar je terecht kan..wordt dan gratis lid...

Liefs Katje
Hallo...ik zou graag nieuwe mensen leren kennen die ook een scopinaro ingreep hebben gehad..je mag me altijd toevoegen aan je msn...groetjes katje

martien

Bericht door martien » 17 mar 2006, 12:01

hoi katje,

ik denk dat je op deze site weinig of geen mensen gaat vinden die een scorpinario gehad hebben. Wij hebben allemaal een gastric bypass. Heb je al eens goed via google gezocht ? volgens mij moet je daar toch wel links vinden. Nu een scorpinario wordt nog zelden gedaan, misschien daardoor

groetjes, martien
Afbeelding
operatiedatum 02/08/2005 startgewicht 102,5 , BMI 38

jaane
Contacteer:

Bericht door jaane » 19 mar 2006, 10:50

Ik heb ondertussen al wat rond gekeken en heb hier en daar al wel wat gevonden, maar geen specifieke scopinaro-site.
Maar bedankt voor je reactie en ja nu doen ze die niet meer ,maar destijds werd hij wel veel uitgevoerd, dus daarmee mijn oproep, omdat er toch vele mensen zo moeten zijn...en ik heb scopinaro in google ingetypt en kwam o.a. ook hier terecht, vandaar...en dit is ook een interessante site omdat er toch ook wel gelijkenissen zijn tussen beide operaties...

Groetjes
Hallo...ik zou graag nieuwe mensen leren kennen die ook een scopinaro ingreep hebben gehad..je mag me altijd toevoegen aan je msn...groetjes katje

martien

Bericht door martien » 19 mar 2006, 10:58

ja daar heb je gelijk in, je zal hier veel kunnen opsteken. Ik wens je dan ook veel succes met het zoeken naar al je vragen en antwoorden

groetjes, martien
Afbeelding

passedena
Contacteer:

Bericht door passedena » 19 mar 2006, 12:36

Hoi Jaane,
Heb je al eens gekeken op http://www.wlsinfo.nl/forum/index.php daar heb je een topic speciaal voor die specifieke operatie.

Liefs, Nadège
Afbeelding

lo

Bericht door lo » 20 mar 2006, 10:17

je staat stralend op je foto Nadège....wat een verschil met de vorige !!
leuk
lo
Afbeelding

passedena
Contacteer:

Bericht door passedena » 20 mar 2006, 15:50

Bedankt Lo,
beloofd is beloofd hè, alleen had ik toch graag wat meer kleur gehad..dus straks maar weer eens naar de zonnebank :wink:
Liefs, Nadège
Afbeelding

annie joseph

Bericht door annie joseph » 20 mar 2006, 17:50

Amai Nadège wat een verschil bij de vorige foto je staat er goed op houden zo meiske :smt023 groetjes annie

martien

Bericht door martien » 20 mar 2006, 22:55

amaai ben ik verschoten toen ik de eerste keer terug naar de zonnebank ging. Het was me thuis niet echt zo opgevallen, maar als ik ging liggen zag ik pas hoeveel huidoverschot ik heb aan mijn billen. Door de harde ondergrond ging mijn vel volledig naast me liggen :oops: was geen mooi zicht, toen heb ik heel even gedacht, " hier ga ik iets aan laten doen " maar neen hoor ik denk dat het litteken en de pijn die je ervan hebt niet overwegend genoeg zullen zijn.

in ieder geval , verschiet niet te erg als je gaat zonnenbanken,
nu ja, jij bent nog wel wat jonger en dat scheeld natuurlijk wel

groetjes, martien
Afbeelding

lo

Bericht door lo » 21 mar 2006, 09:02

oppassen voor jullie velleke hé met de zonnebank!!!
droogt enorm uit...en met dat veloverschot zou het kunnen onherstelbare schade geven(heb dat ooit eens gezien bij mijn moeder : van de ene op de andere dag gerimpeld dat het niet mooi was....is schrikken hoor)

ik denk wel dat een goede zonnebankcrème nu echt nodig is hé : dus smeren maar !!!

Martien : vroeger toen we dikker waren was dat ook zo dat het "ernaast" lag op de zonnebank hoor(dat zag ik altijd in de spiegels als het licht uitging!!)maar ja....viel minder op denk ik

liefs
lo
Afbeelding

Doerhoff
Contacteer:

Re: Mijn groep

Bericht door Doerhoff » 08 okt 2011, 07:56

Geweldig, ik ben blij om je MSN aan te sluiten. We kunnen verkennen de kennis van het dieet.

Plaats reactie