nog niet zo heel content..:S

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

Plaats reactie
Thalitatjuh

nog niet zo heel content..:S

Bericht door Thalitatjuh » 16 jul 2013, 10:19

Ik hoor hier allemaal goede verhalen over Virga jesseziekenhuis en moet helaas zeggen dat ik het tot nu toe nog niet heel geweldig vind...
niet over de zorg hoor maar vooral over de prijs...ik ben niet rijk ik moet op de kleintjes letten. zonder hospitalisatie zou het 1400 kosten in een 2 of meer-persoonskamer. Ik ben aangesloten bij het CM en heb een hospitalplan en een hospitaal fix extra maar toch om verassingen te voorkomen en ik vaker pech heb ga ik ervan uit dat het 1400 euro gaat kosten....zal vast niet maar heb het toch aan de kant gezet better safe then sorry.

Nu 1400 euro vind ik achterlijk veel geld maarja goed voor mijn gezondheid heb ik dat over. dan komen ze aanzetten met je moet 10 dagen modifast intensive doen...niet protiplus niet weightcare...nee het duurste op de markt modifast intensive...Ik kon goedkoop batriatic advantage krijgen....ja het dieet wat speciaal gemaakt is voor zo'n operatie...maar nee dat mocht ook niet dus ik naar de winkel 100 euro uitgegeven voor 10 dagen modifast. niet leuk maar ja voor mijn gezondheid.

dan heb ik mij ingeschreven voor het sporten met die onhandige tijdstippen. ik dacht echt dat het maar 1x in de week was maar nee dat is 2x in de week...dinsdag en donderdag...dus dat kost een 12 euro per week pre-op. Ik heb een abonnement bij de fitness voor 15 euro per maand en dat moet ook gewoon blijven doorlopen dus dat betaal ik er dan nog bovenop. Ik werk nu minder uren per week zodat ik mee kan sporten...dat kost me dus ook nog geld.

Ik heb ook 75 euro aan rekeningen liggen voor de raadplegingen in het ziekenhuis coördinator en endocrinoloog en bloedtest. die van diëtist psycholoog en chirurg moeten ook nog komen...Ik dacht dat dit ook vergoed werd omdat het voor een operatie is? maar ik moet nog langs het cm om dit na te vragen.

Ik had ook een vitamine d en ijzer tekort endocrinoloog zegt vitmanine D iedere week pakken en ijzer niet want dat ligt te zwaar op de maag...dan kom ik bij chirurg en die zegt vitamine d om de week pakken en ijzer toch ook iedere dag pakken. Ik pak nu die ijzer en ben de ganse dag misselijk...

Ik moet ook nog van die nutridrankjes halen die ook nog super duur zijn heb ik gehoord. en je moet ik weet niet hoe vaak voor onzin dingen naar de huisarts bloedtest ekg etc. nu heb ik een opnameformulier gekregen en die moet ik invullen met de huisarts...dus voor een formuliertje moet ik dan naar huisarts op raadpleging en 25 euro neertellen. krijg ik dan wel veel van terug maar toch.

ik vind het vervelend dat er gewoon vanuit wordt gegaan dat je de hele dag niks te doen hebt en 1000en euro's hebt liggen.

ik weet dat ik misschien een beetje zaag maar het is gewoon veel geld in die paar weken.
23-05-2013 1e gesprek coördinator Sandra Latet Check!!
14-06-2013 Endocrinoloog Check!!
01-07-2013 Gastroscopie, psycholoog en diëtiste Check!!
10-07-2013 1e gesprek met chirurg Joep Knol Check!!
D-Day Gastric Bypass 20-08-2013

miaauw

Re: nog niet zo heel content..:S

Bericht door miaauw » 17 jul 2013, 09:56

Ik snap je wel hoor, als je alle kleintjes telt kost het een pak geld, ik ben ook single mama met 4 kinderen en een fulltime job en t'is verdomme een geplan om alles rond te krijgen , maar soit, kheb het er voor over hoor .

Jana

Bericht door Jana » 17 jul 2013, 19:41

Hallo Thalitatjuh, ga je eerst maar eens goed bevragen op de cm, wie weet valt het allemaal best mee.
Die modifast kan niemand u verplichten om die te nemen, ikzelf had nog producten staan van het proteindieet en heb die genomen, ook het sporten in de Salvator is niet verplicht, als je zegt dat je reeds een abonnement heb in een fitnesscentrum zullen ze dit zeker begrijpen.
Die vitamine pillen zijn wel duur en die moet je zeker een jaar lang nemen, zo niet levenslang!
Die nutridrankjes krijg je ook in het ziekenhuis na je operatie en eens je thuis bent moet je deze niet meer nemen, ik kreeg er zelf dumpings van, bah. Ik heb deze vervangen door lekkere yoghurt en magere platte kaas!
Alvast veel succes :P
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wa8PJC2/]
Afbeelding
11 januari 2013 GBP Dr Bouckaert Hasselt]

Anjer

Bericht door Anjer » 18 jul 2013, 23:44

Wat de cm betreft krijg je zowiezo ongeacht hospitalisatie of niet 500 euro terug. ;-)
Alé ik ga er vanuit dat je voorwaarden goed zijn. Je bmi40 of 35 met de gekende voorwaarden.
Het is zoals Jana zegt, niemand verplicht je de fitness in het ziekenhuis te doen ;-) Ik had mijzelf ook opgegeven, na 2 beurten moest ik afhaken. Geen opvang voor mijn jongste dochter. Niemand die er een probleem van maakte.
Net als jij zat ik er ook bij te denken, ik kan voor 15euro een hele maand gaan fitnessen. Eigenlijk mijn hele gezin als we niet gelijktijdig gaan. Dus vond ik het eerlijk gezegd ook wel wat duur. Maar vond het wel gezellig dat je daar onder mensen bent die diezelfde operatie tegemoet gaan of al hebben gehad.
Wens je toch veel succes toe !
2 augustus 2013 D-day

Afbeelding

Plaats reactie