dr Bouckaert

Hier kan er informatie gepost worden over de andere ziekenhuizen die de Gastric Bypass ingreep aanbieden.

Moderator: Mods & Admins

MAJOr

Re: dr Bouckaert

Bericht door MAJOr » 07 jan 2012, 19:01

Hey Big Beauty Bree ,

Ik zal ook door dr Bouckaert geopereerd worden ,ik ben deze week bij hem geweest en vind hem een "chicke'n tip" zoals ze bij ons zeggen (een toffe kerel) en volgende week dinsdag heb ik een afspraak met Sandra Latet de (coördinator) en dan zijn we vertrokken zeker . Ik ben benieuwd naar de datum . Ik word eind april begin mei opnieuw opa en dan zou ik toch al de operatie achter de rug willen hebben . Dus nu is mijn vraag volgen de onderzoeken snel op elkaar of niet hoe was dat bij Jullie ? hoeveel tijd was /is er tussen het eerste gesprek en de operatie ?

grts robert

bigbeautyBree

Bericht door bigbeautyBree » 08 jan 2012, 19:26

Mijn onderzoeken volgden snel op mekaar, omdat ik Sandra vroeg om alle onderzoeken zo kort mogelijk op mekaar te zetten.
tussen mijn eerste gesprek met de dokter en mijn operatie zitten ongeveer twee maanden, maar het had eerder gekunnen.
is the new me, a better me?

natasjamey

Bericht door natasjamey » 11 jan 2012, 21:30

hey kim heb net je blog gelezen amai ferm om da allemaal neer te pennen. veel succes morgen ik zal voor je duimen. ben ook door dr bouckaert int virga jesse geoppereerd. hij en zijn team en verpleegsters enverplegers zijn echt super ik ben int totaal 4x flauw gevallen en ze waren dadelijk bij me echt super als je vragen hebt zenuwen hebt of zo bellen en praten ze staan klaar voor je met raad en daad!

veel succes morgen!
Groetjes Natasja

Gastric Bypass op 27 juni 2011 door dr. Bouckaert (Hasselt)
Startgewicht: 111 kg en eind gewicht 62 à 63 kg
BMI op 27 juni 2011: 40,2 nu rond de 22

HeidiD

Bericht door HeidiD » 11 jan 2012, 22:54

Hey Kim,

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!
Je bent echt in goede handen, dus RELAX!!!!!!!! Geen onnodige zenuwen kweken!
Ik hoop dat alles even vlot gaat zoals bij mij, ik heb bijna geen pijn gehad en zat 's nachts al op de rand van mijn bed. 's Morgens was ik meteen uit bed en heb ik mezelf al gewassen. Maar bij iedereen is het anders, he! Vooral luisteren naar je lijf en jezelf niet forceren!

Veel succes en hopelijk horen we snel iets van je!!!!!!!!!

Heidi :smt006
Afbeelding

bigbeautyBree

Bericht door bigbeautyBree » 20 jan 2012, 09:45

Ik ben zeer content van Dr Bouckaert en mijn verblijf in het Salvator ziekenhuis.
Ze hebben daar echt super-personeel rondlopen, tot op de onderhouds-dienst toe!
Allemaal heel behulpzaam en vriendelijk!
Dus zenuwen maken hoeft inderdaad helemaal niet als je hier geopereerd word!!

Ik ben pas om 17u geopereerd en na een goede nachtrust liep ik alweer rond en waste ik mezelf (uiteraard niet aan het tempo dat ik dat thuis doe maar toch vond ik het super dat ik geen enkele keer door de verpleegster ben gewassen)

Mensen die mijn verhaal willen lezen, http://kimagtengastricbypass.blogspot.com/
is the new me, a better me?

HeidiD

Bericht door HeidiD » 31 jan 2012, 22:29

Hoe is het ondertussen met je, Kim?
Hopelijk nog steeds zo tevreden!
Afbeelding

HeidiD

Bericht door HeidiD » 31 jan 2012, 22:31

Ahhhhh, ik ken het antwoord al: heb je blog gelezen!
Super, he!!!! Al zoveel kwijt!! Proficiat!
Afbeelding

Vitelle

Re:

Bericht door Vitelle » 04 mar 2012, 13:31

PLIKSKE schreef:Kan er mij iemand vertellen of er dokters zijn die een GBP plaatsen onder een BMI van 35 met terug betaling van het ziekenfonds . Normaal moet een BMI 35 zijn om terugbetaling van het ziekenfonds te verkrijgen . Ik heb zelf eentje van 31,2 en zou graag een GBP laten plaatsen maar om daar 8 tot 10.000 € voor te betalen vind ik persoonlijk te veel . Weet er iemand waar ik terecht kan . Liefst regio Hasselt .
Pliske ik heb bmi 39 en je moet 40 hebben voor terugbetaling. Alleen mensen met abneu, suikerziekte crhronische hoge bloeddruk mogen 35 bmi hebben. Eronder mag je vergeten. Ikzelf met 39 heb het flink lastig teruggave te krijgen en moet verdikken 4 a 5 kilo.
Grtjes

ariane65

Bericht door ariane65 » 17 mar 2013, 17:37

weet er iemand hoe de drie medicamenten van hoge bloeddruk noemen? voor in aanmerking te komen voor een gb bij hipertensie

Anjer

Bericht door Anjer » 03 apr 2013, 13:22

Hoi allemaal,

De verhalen hier en vooral de foto's hebben mij er van overtuigd zelf ook een ingreep te laten doen door dr Bouckaert. Mijn probleem dus ook dat ik eerst 7 kg moet aankomen voor terug betaling.
Heb drie maanden de tijd want heb pas mijn hospitalisatieverzekering aangesloten bij cm.
Mijn vraagje, stel dat je bmi 40 is bij eerste gesprek, word je achteraf nog een keer gewogen? Wil er wel alles aan doen om bij te komen maar dan ook weer zo snel mogelijk er voor zorgen dat ik die extra kilo's ook weer kwijt kan spelen.
Word je bij hem gewogen met of zonder kleren?

Groetjes
2 augustus 2013 D-day

Afbeelding

Jana

Bericht door Jana » 04 apr 2013, 07:11

Hoi Anjer,
Ik ben het eerst bij Latet Sandra geweest die coördineerd alles en daar word je ook gewogen met de kleren aan en dit gewicht telt om te zien of je in aanmerking komt voor een operatie, achteraf voor je operatie word je niet meer gewogen en bij Dr Bouckaert ben ik nooit op de weegschaal moeten gaan staan. Die 7 kg die je moet bijkomen ben je zo weer kwijt en is het zeker waard want zo operatie is duur als je alles zelf moet betalen. Alvast veel succes!!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wa8PJC2/]
Afbeelding
11 januari 2013 GBP Dr Bouckaert Hasselt]

Anjer

Bericht door Anjer » 04 apr 2013, 10:24

Hoi Jana,

Dank je wel voor de info. Wanneer ben jij gestart met alles? Bedoel dan eerste gesprek tot de operatie? Dan heb ik een idee wanneer ik best een afspraak kan maken.

Groetjes
2 augustus 2013 D-day

Afbeelding

Mary Jane

Bericht door Mary Jane » 04 apr 2013, 20:24

Oh super, je hebt een blog :-) Ik sla hier direct aan het lezen zie!
1ste gesprek Sint Blasius op 11 april '13: Check!
Vooronderzoeken op 26 april '13: Check!
Opvolggesprek met Dr. Himpens + psychologe op 14 mei '13: Check!
Gastric Bypass op 11 juni '13: Check! :-)

Jana

Bericht door Jana » 04 apr 2013, 20:27

Anjer schreef:Hoi Jana,

Dank je wel voor de info. Wanneer ben jij gestart met alles? Bedoel dan eerste gesprek tot de operatie? Dan heb ik een idee wanneer ik best een afspraak kan maken.

Groetjes
Ik ben gestart in de tweede week van november 2012.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wa8PJC2/]
Afbeelding
11 januari 2013 GBP Dr Bouckaert Hasselt]

Anjer

Bericht door Anjer » 26 apr 2013, 00:12

Hoi Jana,

Ik ga morgen de stap wagen en naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak vast te leggen. Anders blijf ik maar uitstellen, doe nu al niks anders dan lezen lezen lezen over GB.
Maar als ik jou goed begrepen heb, krijg je Dr Bouckaert zelf pas te zien als je bij Sandra geweest bent met natuurlijk de melding dat ik in aanmerking zal komen?
Ik neem aan dat je ook bij haar gemeten zult worden of wordt dat niet gedaan? Had mijn vriend mij eerst laten meten en kwam uit op 1.70m en van het weekend liet ik mijn zoon mij nog eens meten was ik plots 2cm groter grr nog wat extra kilo's bij die ik moet bijkomen. Was al blij dat het me bijna gelukt was om aan een bmi van 40 te komen.
Heb wel zelf al de stap gezet om een slaaptest te laten doen, misschien dat daar voor mij wel iets positiefs uit kan komen (als je het al positief kunt noemen)
2 augustus 2013 D-day

Afbeelding

Plaats reactie