maagoperatie

Hier kunt u vragen stellen in verband met de Gastric Bypass ingreep

Moderator: Mods & Admins

maagoperatie

Berichtdoor Lynn » 20.03.2008 11:02

Goedemorgen lotgenoten :D

Ik ben 47j woon in Limburg en ben de laatste 5 jaar 25 kg verdikt en het stopt hier niet bij. Ik heb allerhande diëten, medicaties, weightwatchers, accupunctuur enz.. gevolgd met als resultaat dat ik het dubbele terug bijkom. Ik ben zeer ongelukkig en mijn sociaal leven is teruggebracht tot een minimum omdat mijn kleren gewoon niet meer passen (ik kan niet iedere maand nieuwe blijven kopen)

Ik overweeg nu een ingreep maar weet niet goed hoe, welke enz...

Kan iemand mij zeggen waarvoor ik het beste kan kiezen en zijn er hier mensen die mij een goede arts kunnen aanbevelen. Liefst in de streek van Limburg of Leuven. En hoe zit het met de kosten ? Mijn BMI is momenteel 31 !

Hartelijk dank bij voorbaat

grtjs Lynn
Lynn

Berichtdoor lizzy'ke » 20.03.2008 11:16

hoi lynn,
hier op deze site vind je heel wat antwoorden terug hoor op je vragen.
met je bmi van 31 ga je wel niet in aanmerking komen voor de terugbetaling. momenteel is er nog maar een terugbetaling voor BMI boven de 40 en dan is er nog een hele rompslomp waar je doorheen moet. maar je kan natuurlijk altijd eens een afspraak maken bij een arts he om te horen of er andere mogelijkheden zijn.
GBP op 6 maart 2008 door dr. Caluwe, Sint-Jozefziekenhuis te Turnhout
pre-opdieet 3 weken - 5kg

Afbeelding
lizzy'ke

Re: maagoperatie

Berichtdoor nancy65 » 20.03.2008 11:46

lynn
een bmi van 31 is echt te weinig voor een gpb, inderdaad het wordt niet terugbetaald maar ik betwijfel of een arts het risico zal nemen je te opereren zelfs al betaal je alles zelf. Maar ga eens op consultatie zoals hierboven gezegd misschien is een andere oplossing mogelijk hé
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wsUG9OF/]
Afbeelding
geopereerd op 7/3/07 en op 8/3/07 door zware complicaties,daarna open wonde en abces, drie maanden pleegzorg nodig pff
nancy65

Berichtdoor Mexx » 20.03.2008 13:48

succes ermee,
Afbeelding
Mexx

Berichtdoor Black Beauty » 20.03.2008 16:36

hey lynn,
welkom op 't forum meid.
met jouw bmi denk ik niet dat er een dokter jou zal willen operen hoor,je kan mss best toch eens op consult gaan of er geen andere methode meer geschikt is voor jou.
ik begrijp wel dat je je zo niet goed in je vel voelt ,maar gbp is ook een zware operatie hé&da's toch ook een vorm van een dieet voor de rest van je leven hoor
Black Beauty

Keer terug naar Gastric Bypass : theorie